Πώς να χάσεις 1 κιλό σε μια εβδομάδα χωρίς (πολλές) θυσίες!

Εύκολοι τρόποι να χάσεις ένα κιλό την εβδομάδα.

shutterstock_583877881 By Jacob Lund

Μπορώ να χάσω ένα κιλό την εβδομάδα; Με απλές και μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου, μπορείς να χάσεις 1 κιλό σε μία εβδομάδα χωρίς να το καταλάβεις.

Δες τις 7 έξυπνες συμβουλές των διαιτολόγων μας:

Πιες νερό αντί για αναψυκτικό Αν συνηθίζεις να συνοδεύεις το γεύμα σου με αναψυκτικό ή χυμό, υπολόγισε τουλάχιστον 120 θερμίδες έξτρα από όσες περιέχει το πιάτο. Αυτές είναι όσες θα γλιτώσεις αν πιεις στη θέση τους νερό. Αν το κάνεις κάθε μέρα, θα πάρεις πάνω από 700 θερμίδες λιγότερες μέσα στην εβδομάδα. Για πιο ιδιαίτερη γεύση, μπορείς να προσθέσεις στο νερό μια φέτα λεμονιού.

Πιες γάλα αμυγδάλου αντί για αγελάδας To γάλα αμυγδάλου (χωρίς προσθήκη ζάχαρης) είναι πολύ νόστιμο και θρεπτικό και δίνει μόνο 60 θερμίδες το φλιτζάνι –αντίθετα από το αγελαδινό που έχει 140 στην ίδια ποσότητα. Εάν πίνεις ένα φλιτζάνι κάθε πρωί, τότε αυτή η αλλαγή μπορεί να είναι σημαντική μέσα στην εβδομάδα, καθώς σημαίνει πάνω από 500 θερμίδες λιγότερες.

Βάλε γιαούρτι αντί για μαγιονέζα ή τυρί κρέμα Αντικατάστησε τη λιπαρή ουσία στο σάντουιτς ή τη σαλάτα σου (π.χ. μαγιονέζα, τυρί, βούτυρο, dressing) με γιαούρτι με λίγα λιπαρά. Το αποτέλεσμα θα είναι εξίσου νόστιμο, πολύ πιο υγιεινό και με περίπου το ένα τρίτο των θερμίδων.

Βάλε λιγότερο λάδι στο φαγητό Η προσθήκη λαδιού μπορεί να αυξήσει σημαντικά τις θερμίδες ενός γεύματος, ειδικά εάν δεν μετράς την ποσότητα αλλά βάζεις «με το μάτι». Για να μειώσεις σημαντικά τις θερμίδες, δοκίμασε να ρίχνεις λιγότερο χρησιμοποιώντας ένα σκεύος που το ψεκάζει στην επιφάνεια του σκεύους όπου μαγειρεύεις. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να γλιτώσεις έως και 250 θερμίδες την ημέρα.

Φτιάξε το σάντουιτς χωρίς τυρί Μια φέτα κίτρινο τυρί έχει περίπου 80 έως 100 θερμίδες. Αν βάζεις δύο φέτες στο σάντουιτς που παίρνεις μαζί σου στο γραφείο, αφαιρώντας το θα γλυτώσεις γύρω στις 200 θερμίδες. Εάν υποθέσουμε ότι τρως ένα σάντουιτς τρεις μέρες την εβδομάδα, θα μειώσεις τις θερμίδες κατά 600, χωρίς να στερηθείς το αγαπημένο σου κολατσιό που σε κρατάει χορτάτη μέχρι το γεύμα, χάρη στις φυτικές ίνες από το ψωμί και την πρωτεΐνη από τη γαλοπούλα ή το κοτόπουλο.

Τύλιξε το μπιφτέκι ή το σουβλάκι σου σε φύλλα μαρουλιού Ένα φύλλο από μαρούλι έχει λιγότερες από 5 θερμίδες –αντίθετα από το ψωμάκι του burger ή την πίτα που έχουν περίπου 250! Επιπλέον, το λευκό ψωμί δεν σου προσφέρει πολλά περισσότερα –εκτός από θερμίδες- οπότε δεν θα στερηθείς τίποτα σημαντικό αντικαθιστώντας το με ένα λαχανικό.

Βάλε λεμόνι αντί για dressing στη σαλάτα Τα περισσότερα έτοιμα dressings του εμπορίου είναι γεμάτα ζάχαρη και λιπαρά. Μπορείς να έχεις όλη τη γεύση χωρίς τις περιττές θερμίδες, βάζοντας λίγο λάδι και λεμόνι στη σαλάτα σου. Υπολόγισε ότι έτσι θα πάρεις 200 θερμίδες λιγότερο.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i