Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

15.08.2018

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

8 κακές συνήθειες που αυξάνουν τα τριγλυκερίδια και πώς μειώνονται

Τα υγιεινά σνακ που αγαπά η Μέση Ανατολή: Χούμους

Παρότι υπάρχει έριδα γύρω από την καταγωγή του χούμους δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για τα οφέλη του – ειδικά όταν τρώγεται μαζί με πολύχρωμα λαχανικά.

Τα ρεβίθια, το βασικό συστατικό του, είναι όσπρια, γνωστά για τα οφέλη τους στην υγεία της καρδιάς και τη διαχείριση του βάρους. Έτσι, το χούμους, είναι αναπάντεχα πλούσιο σε πρωτεΐνη, ενώ περιέχει επίσης φυτικές ίνες, σίδηρο και φολικό οξύ.

Τα υγιεινά σνακ που αγαπά το Βιετνάμ: Spring rolls

Γεμάτα με φρέσκα συστατικά, αυτές οι νόστιμες μπουκιές είναι το ανοιξιάτικο ρολό (spring roll). Υπάρχουν αμέτρητοι πιθανοί συνδυασμοί για τη γέμιση, όμως τα πιο συνηθισμένα συστατικά είναι σούπερ θρεπτικές επιλογές όπως μαρούλι, καρότα, κόλιανδρο (πλούσιο σε βιταμίνη Κ), δυόσμο (βοηθά την πέψη) και γαρίδες, μια πηγή πρωτεΐνης με χαμηλά λιπαρά.

Τα υγιεινά σνακ που αγαπά η Νιγηρία: Φρουτοσαλάτα

Τα φρούτα είναι ένα έξυπνο σνακ σε όλο τον κόσμο και σίγουρα καμία χώρα δεν μπορεί να διεκδικήσει την προέλευσή αυτής της γεμάτης σε φυτικές ίνες (δηλαδή χορταστικής) και με λίγες θερμίδες επιλογής.

Όμως η νιγεριανή φρουτοσαλάτα είναι γεμάτη με τροπικά, αρωματικά φρούτα και αξίζει να την αναφέρουμε. Η συγκεκριμένη εκδοχή περιλαμβάνει παπάγια, ανανά, μήλο, μπανάνα, νιφάδες καρύδας με μια πρέζα κανέλα και ζάχαρη.

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τα υγιεινά σνακ που αγαπά η Ταϊλάνδη: Πράσινο μάνγκο

Ένα δημοφιλές σνακ στην Ταϊλάνδη είναι να βουτούν πράσινο μάνγκο σε prik gup kleur, ένα μείγμα από αλάτι και νιφάδες κόκκινης πιπεριάς.

Τα μάνγκο, οποιουδήποτε χρώματος, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πηκτίνη και βιταμίνες A, C, και B6, που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύουν την όραση και βοηθούν στη διαχείριση της χοληστερόλης.

Τα υγιεινά σνακ που αγαπά η Ιταλία: Παρμεζάνα Reggiano με μέλι και καρύδια

Σε αυτό το σνακ δεν είναι μόνο ο τέλειος συνδυασμός των αρωμάτων του, αλλά προσφέρει και μοναδικά οφέλη για την υγεία. Το τυρί είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου (πρόσεχε όμως το μέγεθος της μερίδας γιατί η παρμεζάνα περιέχει πολύ νάτριο και λιπαρά).

Το μέλι έχει αντιβακτηριακές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και μπορεί να βοηθήσει την επούλωση και να προλάβει το βήχα. Και τα καρύδια είναι οι πιο πολύτιμοι ξηροί καρποί για την καρδιά σου, χάρη στη μεγάλη ποσότητα άλφα λινολεϊκού οξέως που περιέχουν.

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece