Υγιεινά σνακ με 2 μόνο υλικά! Μπανάνα, αυγά, γιαούρτι και σταφίδες για σούπερ βραδινό!

Βρήκαμε συνταγές των 2 υλικών για υγεινά σνακ που θα ζήλευε και η διαιτολόγος σου. Δοκίμασέ τα!

09.09.2016

εχεις διαβασει

Υγιεινά σνακ με 2 μόνο υλικά! Μπανάνα, αυγά, γιαούρτι και σταφίδες για σούπερ βραδινό!

Έχεις βρεθεί σίγουρα σε ανάλογη φάση: Αποφασίζεις να φας υγιεινά και να μαγειρέψεις κάτι αντί να παραγγείλεις. Τη στιγμή όμως που το καλάθι σου φτάνει στο ταμείο έχεις ξεπεράσει τα 50 ευρώ. Για ένα βραδινό. Στο σπίτι. Δοκίμασε όμως, τις συνταγές των 2 υλικών για υγιεινά σνακ που σου προτείνουμε.

Οι ακόλουθες συνταγές απαιτούν μόνο 2 υλικά και είναι ιδανικές για όποιον θέλει να φτιάξει κάτι υγιεινό γρήγορα, οικονομικά και χωρίς πολλή σκέψη και ενέργεια. Ορίστε οι πιο αγαπημένες μας.

1. Μπανάνα+ αυγά = Τηγανίτες με μπανάνα

Θα χρειαστείς μία μεγάλη μπανάνα και δύο αυγά για αυτές τις διαιτητικές τηγανίτες. Μοιάζουν λίγο με κρέπες (λεπτές αλλά αφράτες) και έχουν γεύση κάπως σαν γαλλικό τοστ. Φρόντισε να τις κάνεις μικρές και να χρησιμοποιήσεις μία λεπτή σπάτουλα για να τις αναποδογυρίσεις στο αντικολλητικό σου τηγάνι.

2. Σπόροι Chia+ Γάλα αμυγδάλου = Πουτίγκα με chia

«Η πουτίγκα με σπόρους chia είναι το αγαπημένο μου επιδόρπιο όταν βαριέμαι να μαγειρέψω. Πρόσθεσε 2 κουταλιές της σούπας chia σε μία κούπα με γάλα αμυγδάλου και άφησε να μείνουν εκεί για τουλάχιστον 10 λεπτά. Είναι υγιεινό σνακ επειδή οι σπόροι περιέχουν πρωτεΐνη και Ω-3 λιπαρά οξέα, αλλά έχουν και ωραία γεύση, ειδικά με λίγο μέλι από πάνω. Μου αρέσει να ρίχνω αυτό το μείγμα στο μπλέντερ για να δημιουργώ έτσι μία υφή σαν πουτίγκα», λέει η διατροφολόγος Michelle Pellizzon.

3. Γιαούρτι+ Αλεύρι = Ζύμη για πίτσα

Θα χρειαστείς λίγο αλεύρι που φουσκώνει μόνο του και λίγο γιαούρτι για αυτή τη συνταγή που θα βρεις στις light συνταγές. Απλώς ζυμώνεις και βάζεις το ζυμάρι στο φούρνο για 10 με 12 λεπτά. Τόσο απλά.

4. Σταφίδες+ Βρώμη = Μπάρες ενέργειας

Με λίγες σταφίδες χωρίς κουκούτσι, ζεστό νερό και νιφάδες βρώμης μπορείς να δημιουργήσεις εύκολα μπάρες ενέργειας, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και συντηρητικά.

5. Γάλα καρύδας+ Σιρόπι σφενδάμου = Σαντιγί από καρύδα

Προκειμένου να φτιάξεις αυτό το γλυκό που δεν περιέχει γάλα(ιδανικό για τα φρούτα και τα smoothies), χρησιμοποίησε ένα μίξερ για να χτυπήσεις το παγωμένο γάλα καρύδας μέχρι να δημιουργηθούν απαλές κορυφές(για περίπου 5 λεπτά). Πρόσθεσε μία ιδέα σιρόπι σφενδάμου για περισσότερη γλυκύτητα, όπως προτείνει η Kara Lydon, R.D.

Υγιεινά σνακ με 2 υλικά: Καρύδια, μέλι, αυγά, φυστικοβούτυρο για σνακ που δεν φαντάζεσαι!

[related id="65259"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece