Αχλάδια ποσέ σε βανίλια με γλυκόπικρη σοκολάτα

Τα αχλάδια ποσέ είναι ένα εξαιρετικό γλυκό, ιδιαίτερα εύκολο στην προετοιμασία. Δοκίμασε να ετοιμάσεις το γλύκισμα αυτό ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου.

12.02.2013

εχεις διαβασει

αχλάδια ποσέ

Τα αχλάδια ποσέ είναι ένα εξαιρετικό γλυκό, ιδιαίτερα εύκολο στην προετοιμασία. Δοκίμασε να ετοιμάσεις το γλύκισμα αυτό ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου.

Σουβλάκια με ροδάκινο και χτένια τυλιγμένα σε βασιλικό

Αχλάδια ποσέ σε γλικόπικρη σοκολάτα 

Μερίδες: 4, Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά, Χρόνος μαγειρέματος: 28 λεπτά

Υλικά:

  • 1 1/2 φλ. ξηρό λευκό κρασί (όπως Pinot grigio ή Sauvignon blanc)
  • 1/4 φλ. ζάχαρη
  • χυμός 2 λεμονιών
  • 1 καρπός βανίλιας
  • 4 αχλάδια (μεσαίας ωρίμανσης), ξεφλουδισμένα, χωρίς κουκούτσια και κομμένα σε τέταρτα
  • 140 γρ. γλυκόπικρη σοκολάτα, κομμένη σε χοντρά κομμάτια

Εκτέλεση 

  • Σε σκεύος μεσαίου μεγέθους, ρίξε το κρασί, τη ζάχαρη και το χυμό των δύο λεμονιών. Κόψε τον καρπό της βανίλιας κατά μήκος, αφαίρεσε τους σπόρους και λιώσ’ τους μέσα στο υγρό. Άφησε το υγρό αυτό σε μεσαία φωτιά, για 2 λεπτά.
  • Πρόσθεσε τα αχλάδια στο σιρόπι και άφησέ τα να βράσουν για 20 με 25 λεπτά ή μέχρις ότου να μαλακώσουν. Γύρνα τα αχλάδια μέσα στο σιρόπι αρκετές φορές στη διάρκεια της παρασκευής του γλυκού. Όταν αυτά βράσουν, φτιάξε τη σος από σοκολάτα. Λιώσε τη σοκολάτα σε ένα μπεν μαρί σε νερό που ίσα ίσα να έχει πάρει βράση.
  • Βάλε 4 κομμάτια αχλαδιού σε ένα μπολ και ρίξε 2 κουταλιές της σούπας από το υγρό πάνω στα φρούτα, έπειτα στάξε σοκολάτα πάνω στα αχλάδια. Επανάλαβε για κάθε μερίδα. Μπορείς να το απολαύσεις αμέσως!

Διατροφική αξία ανά μερίδα (1 αχλάδι, 2 κ.σ. σος σοκολάτας): 391 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά (26% των θερμίδων), 7 γραμμ. κεκορεσμένα λίπη, 59 γραμμ. υδατάνθρακες, 3 γραμμ. πρωτεΐνες, 8 γραμμ. φυτικές ίνες, 30 mg ασβέστιο, 1 mg σίδηρος, 4 mg νάτριο.

Φτιάξε daiquiri φράουλα! Ήξερες ότι το daiquiri είναι υγιεινό;

[related id="7189"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece