Έτσι θα φτιάξεις τα πιο νόστιμα τσιπς λαχανικών

Το αγαπημένο μας foodblog LenaFusion ετοιμάζει τα πιο νόστιμα τσιπς λαχανικών και σε καλεί να τα δοκιμάσεις.

04.04.2014

εχεις διαβασει

Το αγαπημένο μας foodblog LenaFusion ετοιμάζει τα πιο νόστιμα τσιπς λαχανικών και σε καλεί να τα δοκιμάσεις.

Υλικά για 3 άτομα

chips 1 lenafusion.gr

 

1 μικρή πατάτα

½ γλυκοπατάτα (την κόκκινη)

1 παντζάρι

1 ρεπάνι άσπρο

1 καρότο μέτριο

Το μόνο που θα κάνουμε είναι να διαλέξουμε αρμονικά τα σχήματα των λαχανικών μας, να μπορούν να βγάζουν ομοιόμορφες, όσο είναι δυνατόν φετούλες. Φυσικά επειδή θα είναι πολύ λεπτές, στο τηγάνι θα γυρίσουν μερικές και θα γίνουν κάπως σγουρές και αυτό είναι το πολύ ωραίο σχήμα τους!

Διαδικασία

  1. Ετοιμάστε ένα μπολ με κρύο νερό και λίγο αλάτι.
  2. Κόψτε με υπομονή πολύ λεπτές στρόγγυλες φετούλες από τα ωμά λαχανικά και ρίξτε τες μέσα στο νερό. Αν έχετε μαντολίνο θα σας βοηθήσει πολύ, αλλιώς με το χέρι και καλό μαχαίρι, όπως εγώ!
  3. Βάλτε το μπωλ λίγη ώρα στο ψυγείο ή ρίξτε παγάκια μέσα.
  4. Ετοιμάστε το τηγάνι με καλαμποκέλαιο αρκετό, όπως θα τηγανίζατε λουκουμάδες.
  5. Βγάλτε τα λαχανικά σε καθαρή πετσέτα ποτηριών και σκουπίστε τα πολύ καλά. Για να μείνουν κρύα τα έβαλα μαζί με την πετσέτα στην κατάψυξη λίγο, όσο χρειάζεται για να κάψει το λάδι.
  6. Ρίξτε λίγα λαχανικά να τηγανιστούν, να μην σκεπάζουν το ένα το άλλο αλλά να γεμίσει φυσικά το τηγάνι. Γυρίστε τα με την τρυπητή κουτάλα να τηγανιστούν και από την άλλη πλευρά. Δε θα σας δώσουν την αίσθηση ότι σκληραίνουν όπως οι τηγανιτές πατάτες αλλά βγάλτε τα μόλις αρχίζουν να ροδίζουν ή γυρνούν οι άκρες. Το παντζάρι χρειάζεται πολύ λίγη ώρα. Τοποθετήστε τα σε λαδόκολλα ή αντικολλητικό χαρτί για να μείνει εκεί το περίσσιο λάδι που τυχόν πήρατε με την κουτάλα.
  7. Πασπαλίστε με αλάτι ή καλύτερα με ανθό αλατιού! Σερβίρετε σε μικρά ατομικά μπωλ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece