4 υπέροχες ιδέες για εναλλακτικό πρωινό και θα αφήσεις στην άκρη το τοστ

Αλμυρό ή γλυκό; Όποιος κι αν είναι ο «τύπος» σου έχουμε μια υγιεινή πρόταση που θα λατρέψεις.

04.04.2019

εχεις διαβασει

Όπως συμβαίνει με κάθε γεύμα, έτσι και το πρωινό σου πρέπει να περιέχει μερικά απαραίτητα συστατικά για να είναι πλήρες και να σε γεμίζει θρεπτικά συστατικά και ενέργεια. Ποια είναι αυτά;

  • Υδατάνθρακες (ψωμί, φρυγανιές, φρούτα, χυμό)
  • Πρωτεΐνη (αβγό, γάλα, ξηροί καρποί)
  • Λιπαρά (ελαιόλαδο, βούτυρο, αβοκάντο)
  • Φυτικές ίνες (λαχανικά, φρούτα, δημητριακή ολικής άλεσης)

Αν πιστεύεις στην αξία ενός υγιεινού πρωινού, αλλά έχεις βαρεθεί να τρως κάθε μέρα το γρήγορο (αλλά, δυστυχώς, βαρετό) τοστ, έχουμε να σου προτείνουμε 4 εναλλακτικές για πρωινό που θα λατρέψεις.

Διάβασε επίσης: 4 ιδέες για μεσημεριανό στο γραφείο χαμηλό σε θερμίδες και σούπερ χορταστικό

4 ιδέες για από το αγαπημένο μας Wema, το #1 clean eating delivery της Αθήνας

Top-of-the-mornin’ pancakes

Pancakes για πρωινό; Δεν χρειάζεται καν να λερώσεις μαγειρικά σκεύη ή να χάσεις χρόνο, αφού θα τα βρεις στο Wema. Τα πιο υγιεινά και νόστιμα pancakes είναι φτιαγμένα από μπανάνες και ασπράδι αυγού και είναι ταυτόχρονα απολαυστικά και θρεπτικά. Θα τα βρεις εδώ.

L’omelette classique

Ομελέτα με 3 αβγά, λαχανικά και μοσχάρι καπνιστό. Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο; Θα τη βρεις εδώ.

L’ omelette blanche

Κι αν θέλεις κάτι πιο ελαφρύ, στο Wema θα βρεις και ομελέτα με 4 ασπράδια αβγών, μπρόκολο και γαλοπούλα. Θα τη βρεις εδώ.

Our big bircher muesli

Ένα ακόμη απολαυστικό, υγιεινό πρωϊνό με ισχυρή αντιοξειδωτική ικανότητα και πρεβιοτική δράση για καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Θα το βρεις εδώ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece