Τι να βάλεις μέσα σε τραγανές τορτίγιες (τοστάδας) για ένα σούπερ υγιεινό γεύμα

Τι είναι η τοστάδα; Τραγανή τορτίγια γεμάτη πολλά υλικά από πάνω. Συνήθως είναι υπερβολικά λιπαρή και με πολλές θερμίδες θερμίδες. Εμείς φτιάχνουμε την υγιεινή εκδοχή!

30.03.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Τι να βάλεις μέσα σε τραγανές τορτίγιες (τοστάδας) για ένα σούπερ υγιεινό γεύμα

Γρήγορο tostada bar: Πάρε τραγανές τορτίγιες και σερβίρισε στο τραπέζι μπολάκια με διάφορα υλικά για γέμιση. Μην περιοριστείς στις μεξικάνικες γεύσεις – το κατσικίσιο τυρί και το τουρσί θα σε εκπλήξουν ευχάριστα.

1. Φτιάξε τη βάση

Πασπάλισε τορτίγιες καλαμποκιού με ψιλό αλάτι και ψήσ’ τες στο γκριλ, στο φούρνο ή στα μικροκύματα μέσα σε χαρτί κουζίνας για διαστήματα των 30 δευτερολέπτων, μέχρι να γίνουν τραγανές.

2. Ετοίμασε τα φρέσκα υλικά

  • Πράσινα: Ρόκα, baby kale, σπανάκι, κομμένο νεροκάρδαμο, ασιατικό mizuna, λεπτές φέτες bok choy, βαλεριάνα.
  • Τραγανά: Κομμένο λάχανο, λευκό, κόκκινο ή ό,τι βρεις στην αγορά, ραπανάκι σε φέτες, ρίζα jicama σε κύβους, βελγικό αντίδι, τριμμένο παντζάρι, φέτες σέλερι, αγγουράκια, μπαστουνάκια πιπεριάς.
  • Γλυκά: Φέτες μάνγκο, φράουλες και ανανάς σε κύβους, φέτες μήλου, φέτες βανίλιας και ροδάκινου, κεράσια χωρίς κουκούτσια.

3. Πρόσθεσε πρωτεΐνη

  • Αβγά: Ομελέτα, τηγανητά, βραστά, ποσέ.
  • Όσπρια: Καρυκευμένα, πουρέ ή μαριναρισμένα.
  • Τόφου: Μαριναρισμένους κύβους.
  • Θαλασσινά: Ψητές ή βραστές γαρίδες, τηγανητό λευκό ψάρι. Κρέας: Ψητό φιλέτο, μοσχαρίσιο στήθος ή ψαρονέφρι σε φέτες, μπουκιές μαγειρεμένου κοτόπουλου ή χοιρινού.

4. Από πάνω

  • Τυρί: Τριμμένη φέτα, κατσικίσιο τυρί ή ισπανικό τυρί Cotija, τριμμένο τσένταρ, γραβιέρα ή γκούντα, ξύσματα παρμεζάνας, κεφαλογραβιέρα ή πεκορίνο, φρέσκια μοτσαρέλα, ξινομυζήθρα ή φρέσκο ιταλικό τυρί burrata.
  • Κάτι κρεμώδες: Ξινή κρέμα, μουστάρδα, κεφίρ, γιαούρτι (σκέτο ή με μυρωδικά) ή ταχίνι.
  • Τραγανό: Ψημένους και αλατισμένους ηλιόσπορους, ψιλοκομμένα φιστίκια ή αμύγδαλα, καβουρδισμένο σουσάμι.
  • Πικάντικο: Πράσινη salsa, salsa ντομάτας, πουρέ τσίλι, harissa, νιφάδες μπούκοβου, ψιλοκομμένες πιπεριές chipotles σε σάλτσα ντομάτας, κίμτσι.

Διάβασε επίσης: Η ιδανική διατροφή για κάψιμο λίπους (επιλογές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό)

Διάβασε επίσης: Πώς θα κάνεις υγιεινή διατροφή χωρίς να ξοδεύεις πολλά; 10 έξυπνες ιδέες για να βάλεις πρόγραμμα!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece