2 γρήγορες συνταγές για light σπιτικές γρανίτες!

Φτιάξε σπιτικές γρανίτες με λίγες θερμίδες.

01.06.2012

εχεις διαβασει

Γρανίτα ροδάκινο & ουίσκι

Προθέρμανε το φούρνο στους 175 βαθμούς Κελσίου. Σε μια μικρή κατσαρόλα, βάλε 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη και 1 φλιτζάνι νερό και άφησε τα να σιγοβράσουν σε μέτρια φωτιά. Ανακάτεψε μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και στη συνέχεια απομάκρυνε το σιρόπι από τη φωτιά και άφησέ το να κρυώσει.

Κόψε 4 – 5 ροδάκινα  στη μέση κατά μήκος. Τοποθέτησε τα ροδάκινα σε λαδόκολλα με τη φλούδα προς τα επάνω και ψήσ'τα για 20 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν.  Βγάλ'τα από τον φούρνο, άφησέ τα να κρυώσουν και στη συνέχεια αφαίρεσε τα κουκούτσια.

Πολτοποίησε τα ροδάκινα και μετέφερε τα σε ένα μπολ μαζί με το σιρόπι. Πρόσθεσε 1 φλιτζάνι ουίσκι και 2 κουταλιές της σούπας φρέσκο ​​χυμό λεμονιού. Ανακάτεψε μέχρι να ενσωματωθούν καλά.

Ρίξε το μείγμα σε ειδικές θήκες για γρανίτες, αφήνοντας λίγο χώρο στην κορυφή για να επεκταθεί το μείγμα. Τοποθέτησε τα ξυλάκια και άφησέ τα να παγώσουν για 4 έως 5 ώρες ή μέχρι να σταθεροποιηθούν.

Θρεπτική αξία ανά γρανίτα: 79 θερμίδες, λίπος 0g

Αν σου αρέσουν οι φράουλες, θα λατρέψεις την επόμενη συνταγή…

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece