Γλυκοπατάτα με αβοκάντο: Η πιο επιτυχημένη συνταγή με comfort υδατάνθρακα και φρούτο

Γλυκοπατάτες με αβοκάντο από την διευθύντρια του Shape, Μυρτώ Μήτσιου

12.05.2020

Γράφει: Μυρτώ Μήτσιου

εχεις διαβασει

Γλυκοπατάτα με αβοκάντο

Γλυκοπατάτες με αβοκάντο από την Μυρτώ Μήτσιου

Το πιάτο αυτό δεν ταιριάζει μόνο στο δείπνο. Είναι και εξαιρετικό για διαφορετικό brunch! Η διευθύντρια του Shape, Μυρτώ Μήτσιου, δοκιμάζει τον πιο επιτυχημένο συνδυασμό comfort υδατάνθρακα και κρεμώδους φρούτου.

Γλυκοπατάτα με αβοκάντο

Και τα δύο υλικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και κάλιο, αλλά μαζί είναι μαγικά. Τo αβοκάντο έχει καλά λιπαρά που βοηθούν το σώμα να απορροφήσει τη βιταμίνη Α από τη γλυκοπατάτα, ενώ προσθέτει και βιταμίνη C στο γεύμα.

Δες επίσης: Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Γλυκοπατάτες γεμιστές με salsa αβοκάντο και μαύρο σουσάμι

Μερίδες: 2 Συνολικός χρόνος: 1 ώρα

Υλικά

•  2 γλυκοπατάτες

•  1 ώριμο αβοκάντο σε κύβους

•  1 κ.γ. σιρόπι σφενδάμνου

•  2 κ.γ. φρέσκος χυμός lime

•  1/4 κ.γ. φρέσκο κρεμμυδάκι, ψιλοκομμένο

•  2 κ.γ. κουκουνάρι καβουρδισμένο

•  2 κ.γ. κόλιαντρο ψιλοκομμένο

•  1/2 κ.γ. καβουρδισμένους σπόρους μαύρου σουσαμιού

Δες επίσης: Να προτιμήσω φυτική ή ζωική πρωτεΐνη; Πώς θα κάνω κάθε πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας;

Εκτέλεση

1/ Προθέρμανε το φούρνο στους 200°C. Τύλιξε τις γλυκοπατάτες σε αλουμινόχαρτο και ψήσ’ τες για 50 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν. Βγάλ’ τες από το φούρνο και άφησέ τες να κρυώσουν.

2/ Σε ένα μέτριο μπολ βάλε το αβοκάντο, το σιρόπι, το χυμό lime, τα κρεμμυδάκια, το κουκουνάρι, το κόλιαντρο και το σουσάμι. Ανακάτεψέ τα καλά και καρύκεψέ τα με αλάτι. 3/ Κόψε τις γλυκοπατάτες στη μέση κατά μήκος και βάλε από πάνω τη salsa του αβοκάντο.

Διατροφικά στοιχεία ανά μερίδα: 389 θερμίδες, 13 γρ. λιπαρά (1,7 κορεσμένα), 6 γρ. πρωτεΐνη, 66 γρ. υδατάνθρακες, 13 γρ. φυτικές ίνες, 162 mg νάτριο

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece