Ιαπωνική κουζίνα: Συνταγή για ψητό ψάρι misoyaki

Ένα υγιεινό πιάτο με πρωταγωνιστή το πιο δημοφιλές ιαπωνικό καρύκευμα

20.10.2018

εχεις διαβασει

Ιαπωνική κουζίνα

To miso, το unami καρύκευμα από την ιαπωνική κουζίνα,  που φτιάχνεται από φασόλια σόγιας τουρσί, δίνει μια έντονη γεύση σε κάθε πιάτο. Και καθώς είναι γεμάτο προβιοτικά, θεωρείται υπερτροφή στην Ιαπωνία.

Εδώ το χτυπάς με sake και mirin (ένα είδος κρασιού από ρύζι) για να φτιάξεις μαρινάδα για το ψάρι, μπορείς όμως να το προσθέσεις πάνω από κοτόπουλο, tofu και λαχανικά.

Δες επίσης: Φριτάτα με γλυκοπατάτες: Μια ελαφριά συνταγή για βραδινό

Ιαπωνική κουζίνα: Ψητό ψάρι misoyaki – Υλικά:

  • 2 κ.σ. sake
  • 2 κ.σ. mirin
  • 2 κ.σ. λευκό miso
  • 1½ κ.σ. ζάχαρη
  • 2 φιλέτα λευκού ψαριού (200-250 γρ.)
  • Βολβός daikon ψιλοτριμμένος, κρεμμύδια σε λεπτές φέτες
  • σάλτσα σόγιας
  • stir-fried λαχανικά και/ή λευκό ρύζι για το σερβίρισμα (προαιρετικά)

Μερίδες: 2, Χρόνος: 1 ώρα και 30 λεπτά (συμπεριλαμβάνεται 1 ώρα
μαρινάρισμα)

Δες επίσης: Κρέπες light: 5 εκδοχές της κρέπας χωρίς λευκό αλεύρι για υγιεινό αποτέλεσμα

Εκτέλεση:

  • Για να φτιάξεις τη μαρινάδα, βάλε σε ένα μικρό σκεύος το sake και το mirin και άφησέ τα να πάρουν βράση σε μέτρια θερμοκρασία.
  • Χαμήλωσε τη φωτιά και πρόσθεσε το miso και ανακάτεψε μέχρι να διαλυθεί εντελώς. Πρόσθεσε τη ζάχαρη και απόσυρε το σκεύος από τη φωτιά.
  • Άφησέ το να κρυώσει εντελώς. Κάλυψε και τις δύο πλευρές των φιλέτων με τη μαρινάδα. Σκέπασέ τα και άφησέ τα στο ψυγείο για τουλάχιστον 1
    ώρα.
  • Προθέρμανε το φούρνο στους 200°C. Σκούπισε ταμποναριστά τα ψάρια αν έχουν πολλή μαρινάδα.
  • Ψήσε για 10-15 λεπτά ή μέχρι να γίνουν και να σπάνε σε «νιφάδες» όταν τα πιέζεις με το πιρούνι. Μπορείς να ανάψεις το γκριλ για να καραμελωθεί το ψάρι.
  • Όταν πάρει χρυσαφί χρώμα, βγάλ’ το από το φούρνο. Σέρβιρε με το τριμμένο daikon, το κρεμμύδι, τη σόγια, τα λαχανικά και το λευκό ρύζι.

[related id="327395"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece