Νόστιμα ντιπ για φρούτα που αγαπά η δίαιτα (και τα συστήνει η διαιτολόγος!)

Ντιπ για λαχανικά υπάρχουν πολλά. Ντιπ για φρούτα όμως δεν έχεις ακούσει πολλές φορές να σου προτείνονται. Ευτυχώς έχεις το shape.gr και τις ιδέες της διατροφολόγου Κλειούς Δημητριάδου.

03.05.2015

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

Τα dip έχεις συνηθίσει να τα χρησιμοποιείς για τα λαχανικά σου, αλλά μια πολύ καλή ιδέα είναι να αρχίσεις να βουτάς και τα φρούτα σου σε νόστιμα σαλτσάκια.

«Με αυτόν τον τρόπο θα τρως πιο εύκολα τα φρούτα, θα έχεις μια γλυκιά γεύση σαν υποκατάστατο γλυκού και όμορφες ιδέες για σνακ, πρωινό ή βραδινό αν θέλεις κάτι πιο ελαφρύ», τονίζει η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

Μπορείς να κόψεις τα φρούτα σε μπαστουνάκια ή κυβάκια ή να τα περάσεις σε καλαμάκια σαν μικρά και υγιεινά
σουβλάκια!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «O σωστός τρόπος να πλένεις φρούτα και λαχανικά!»

Προτάσεις για ντιπ για φρούτα:

  • * ½  κεσεδάκι από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + 3 κουτ. της σούπας φυστικοβούτυρο + 1 κουτ. της σούπας μέλι + κανέλα (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 97 kcal)
  • *½ κεσεδάκι από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + 3 κουτ. της σούπας ταχίνι ή αμυγδαλοβούτυρο + 1 κουτ. της σούπας στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 83 kcal)
  • * ½ κεσεδάκι από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + ½  κουτ. της σούπας κακάο άγλυκο + 1 κουτ. της σούπας στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 23 kcal)
  • * 100 γρ. τυρί κρέμα light + ξύσμα λεμονιού + 2 κουτ. του γλυκού χυμό λεμονιού + 1 κουτ. της σούπας στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 76 kcal)
  • *100 τυρί κρέμα light + 1 κουτ. της σούπας καστανή ζάχαρη + 1 βανίλια (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 106 kcal)
  • *100 γρ. τυρί cottage λιωμένο στο μπλέντερ + 3 κουτ. της σούπας μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 69 kcal)

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Ακολούθησε τη δίαιτα των χρωμάτων»

* 100 τυρί cottage λιωμένο στο μπλέντερ + 3 φέτες κονσέρβα ανανά (στο χυμό του, όχι σε ζάχαρη) (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 69 kcal)

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ). www.coachmydiet.wordpress.com

Tώρα αν προτιμάς τα λαχανικά, δες ποιά είναι τα λαχανικά που ταιριάζουν στις deepάτες σαλάτες στη γκάλερι που ακολουθεί:

 

[related id="43824"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece