Πώς να φάω τη γλυκοπατάτα; Να πώς θα την εντάξεις στη διατροφή σου

Μερικές εύκολες ιδέες για να ξεφύγεις από τις κλασικές γλυκοπατάτες ψητές στο φούρνο.

08.07.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Πώς να φάω τη γλυκοπατάτα

Μπορεί παλαιότερα να μην ήταν από τις δημοφιλέστερες τροφές, όμως η στροφή που έχει πραγματοποιηθεί τελευταία προς την υγιεινή και vegan διατροφή την έχει φέρει στο προσκήνιο όσο ποτέ άλλοτε και όχι άδικα. Η γλυκοπατάτα είναι μια από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείς να εντάξεις στο πρόγραμμά σου, έχει αμέτρητα οφέλη και θρεπτικά συστατικά. Συγκεκριμένα:

  • Περιέχει μεγάλη ποσότητα καροτένιων συμπεριλαμβάνοντας τη βήτα-καροτίνη και τη λουτεΐνη. Τα καροτένια μετατρέπονται στο συκώτι σε βιταμίνη Α.
  • Είναι καλή πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης Β6 και άλλων μικροθρεπτικών συστατικών όπως ο χαλκός, το μαγγάνιο και η βιοτίνη.
  • Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι ενώσεις που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό προλαμβάνοντας την οξείδωση των κυττάρων.
  • Διαθέτει πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  • Έχει ευεργετικές ουσίες για τον καθαρισμό του αίματος, καθώς και για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Περιέχουν σίδηρο και ασβέστιο, οπότε βοηθούν στη βελτίωση της οστικής πυκνότητας.
  • Τα 100 γραμμάρια γλυκοπατάτας περιέχουν 85,8 θερμίδες. 

Πώς όμως θα την βάλεις στη διατροφή σου με ενδιαφέροντες και διαφορετικούς τρόπους; Αν θέλεις να αποφύγεις την πιο κλασική εκδοχή τους, ψητές στο φούρνο, δοκίμασε τα παρακάτω!

Πώς να φάω τη γλυκοπατάτα; Να πώς θα την εντάξεις στη διατροφή σου:

1.Σε σαλάτα

Σαλάτα με γλυκοπατάτα και ρόκα

Υγιεινή σαλάτα με μαύρα φασόλια και γλυκοπατάτα

2.Σε smoothie

Το smoothie με γλυκοπατάτα και κανέλα που ενεργοποιεί το μεταβολισμό

3.Σε τοστ

«Τοστ» γλυκοπατάτας

4.Φτιάξε υγιεινά τσιπς για σνακ

Συνταγή για τσιπς γλυκοπατάτας φούρνου με λίγα λιπαρά και θερμίδες

5.Στα γλυκά σου για να δημιουργήσεις μια πιο υγιεινή και ελαφριά εκδοχή τους

Super σοκολατένια brownies γλυκοπατάτας χωρίς γλουτένη

Τάρτα σοκολάτας με αβοκάντο και γλυκοπατάτα

6.Φτιάξε τηγανίτες και pancakes

Vegan τηγανίτες γλυκοπατάτας με γουακαμόλε

7.Ψητές, χρησιμοποίησέ τες σαν βάση και γαρνίρισε με λαχανικά και σάλτσες

Γλυκοπατάτες γεμιστές με salsa αβοκάντο και μαύρο σουσάμι

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece