Ευχαριστούμε την Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγο – αθλητική διατροφολόγο, BSc, MSc.

Σάλτσα Μεξικάνικη: 30 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ανακάτεψε 1/2 μέτριο κρεμμύδι σε φέτες, μία πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 10 ντοματάκια ψιλοκομμένα, 1 κ.γ. τριμμένο σκόρδο, αλάτι, πιπέρι καγιέν ή μπούκοβο, 1 κ.γ. ζάχαρη, λίγο χυμό ντομάτας. Άσ΄τη στο ψυγείο 3 ώρες για να δέσουν τα υλικά.

The Mamagers Update:

Κατασκήνωση ή χωριό – 2 ιστορίες για τον αποχωρισμό παιδιού και γονιού

5 βιβλία που διάβασε το παιδί μου χωρίς να του πω «άνοιξε και κανένα βιβλίο!»

Ένας γονιός που δεν έχει αυτοεκτίμηση, περιμένει από το γιο ή την κόρη να του τη δώσει

Σάλτσα Verde: 40 θερμίδες/ανά κουταλιά

Χτύπησε στο μπλέντερ από 1 κ.σ.: φρέσκια μέντα, μαϊντανό, άνηθο, κόλιαντρο, εστραγκόν, σέλινο, νεροκάρδαμο, κάππαρη και χυμό από 1 λεμόνι μαζί με 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο και 1 κ.γ. μουστάρδα.

Μελιτζανοσαλάτα: 20 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ανακάτεψε: 1/2 κιλό μελιτζάνες φλάσκες ψημένες και χοντροκομμένες στο μπλέντερ, μία σκελίδα σκόρδο, λιωμένη, χυμό από 1 μικρό λεμόνι, 40 ml ελαιόλαδο. Το ψήσιμο στα κάρβουνα είναι ιδανικό για τη μελιτζανοσαλάτα, γιατί οι μελιτζάνες αποκτούν καπνιστή γεύση. Εναλλακτικά, ψήσε τες στο γκριλ.

Τονοσαλάτα: 25 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ανακάτεψε: 1 τόνο σε νερό, 1 κ.σ. κάππαρη, 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό, 2 κ.σ. μουστάρδα, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 χυμό από λεμόνι, 1 ψιλοτριμμένο καρότο.

Χούμους με Καπνιστή Μελιτζάνα: 35 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ρϊξε στο μπλέντερ: μία μελιτζάνα φλάσκα ψημένη, 2 φλιτζάνια βρασμένα ρεβίθια, μία σκελίδα σκόρδο, χυμό από 1 λεμόνι, 2 κ.σ. ταχίνι, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό, 3/4 κ.γ. κύμινο.

Κηπουρού: 50 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ψιλόκοψε τα λαχανικά και ανακάτεψε 2 μέτρια καρότα, 1/4 λάχανο άσπρο μικρό, 1 ραπανάκι, λίγο σέλινο, 3 αγγουράκια τουρσί, 1 φλιτζάνι μαγιονέζα, 1 κ.σ. κέτσαπ, 1 κ.σ. ξίδι. Άσ’ τη στο ψυγείο 3 ώρες για να δέσουν τα υλικά.

Share
Published by
Βίκυ Πασχάλη @vasilenia

Recent Posts

«Λιώσε» το λίπος με crosswim: To πρόγραμμα 30 λεπτών για να κάψεις 300 θερμίδες και να καις όλη μέρα!

Κάνε αυτές τις ασκήσεις για γράμμωση ανάμεσα στις διαδρομές στην πισίνα για να κάψεις γρήγορα 300 θερμίδες. Read More

20/06/2019 1:44 μμ

Πρέπει να τρως γλυκά! Κι όμως οι «λαχταριστές τροφές» μπορούν να σε αδυνατίσουν;

Ήξερες πως, αν συμπεριλάβεις στη διατροφή σου απολαυστικές τροφές, μπορεί να χάσεις πιο εύκολα κιλά; Read More

20/06/2019 1:00 μμ

10 ΚΑΝΟΝΕΣ του concealer για να καλύψεις ατέλειες

Και η εφαρμογή του κονσίλερ έχει τα... μυστικά της. Read More

20/06/2019 12:30 μμ

Φτιάξε ένα σπιτικό conditioner μαλλιών

Θέλεις σούπερ ενυδάτωση στα μαλλιά; Ιδού η συνταγή με υλικά της κουζίνας σου. Read More

20/06/2019 12:26 μμ

Τα 10 χειρότερα πράγματα που κάνεις στα μαλλιά σου

Να πώς θα σταματήσεις τις φθορές. Read More

20/06/2019 12:20 μμ

Ασκήσεις ισορροπίας πάνω σε foam roller

Για τα οφέλη του foam roller έχουμε ξαναμιλήσει. Αυτή τη φορά χρησιμοποιούμε το foam roller σε ασκήσεις ισορροπίας! Read More

20/06/2019 12:13 μμ

Το Shape.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε πώς

εδώ