Smoothie σε μπολ – η μανία που θα λατρέψεις! Πώς θα κάνεις σωστούς συνδυασμούς και οι super συνταγές!

Smoothie σε μπολ- είναι η νέα εκδοχή του συνδυασμού «λαχανικά, φρούτα, toppings» που σου χαρίζουν ενέργεια.

01.10.2015

εχεις διαβασει

Για το τέλειο smoothie σε μπολ, ακολούθησε τις εξής οδηγίες:

Κατάψυξε τα φρούτα σου
Όταν τα φρούτα είναι παγωµένα, το smoothie σου αποκτά υφή για να το φας µε το κουτάλι! Για να τα καταψύξεις, πλύνε και κόψε φρέσκα φρούτα σε κοµµάτια, αράδιασέ τα σε ταψί ή σε πιάτο και βάλ’ τα στην κατάψυξη για περίπου µία ώρα. Έπειτα µετάφερέ τα σε πλαστικό σακουλάκι.

Πιάσε πράσινο:
Για να αυξήσεις τα θρεπτικά συστατικά ενός smoothie σε µπολ χωρίς να διαφοροποιήσεις τη γεύση, πρόσθεσε µια δυο χούφτες τρυφερά λαχανικά, όπως baby σπανάκι ή λαχανίδα. Για λεία υφή, ανάµειξέ τα µε το υγρό προτού προσθέσεις τα άλλα συστατικά.

Πήξε το smoothie
Το smoothie σε µπολ θα πρέπει να είναι πιο πηχτό από το smoothie που πίνεται για να µη βουλιάξουν µέσα οι γαρνιτούρες. Αντιστάσου στην παρόρµηση να προσθέσεις πάρα πολύ υγρό.

smoothie-kalytero-sex

Mix & Match: φτιάξε το δικό σου smoothie σε μπολ με τις παρακάτω επιλογές

Διάλεξε ένα υγρό, πρόσθεσε µία πρωτεΐνη, µετά ανάµειξε και γαρνίρισε µε όσα φρούτα, λαχανικά και toppings επιθυµείς.

Υγρά

  • Νερό καρύδας
  • Αγελαδινό γάλα
  • Γάλα αµυγδάλου, καρύδας, σόγιας
  • Νερό
  • Παγωµένο καφέ ή τσάι
  • Πρωτεΐνη
  • Βούτυρο από ξηρούς καρπούς
  • Τόφου
  • Γιαούρτι
  • Σπόροι chia
  • Σκόνη πρωτεΐνης
  • Φρούτα
  • Φρούτα του δάσους
  • Φρούτα µε µεγάλο κουκούτσι όπως ροδάκινο και δαµάσκηνο
  • Μήλο, αχλάδι, µπανάνα
  • Εσπεριδοειδή
  • Αβοκάντο

Λαχανικά

  • Φυλλώδη λαχανικά
  • Αγγούρι
  • Κολοκυθάκι
  • Καρότο
  • Παντζάρι

Toppings

  • Φρούτα του δάσους ή άλλα φρούτα
  • Ξηροί καρποί ή σπόροι
  • Δηµητριακά ή µείγµα δηµητριακών
  • Ξύσµα καρύδας
  • Σταγόνες σοκολάτας υγείας ή γάλακτος

Δες τις συνταγές έως 383 θερμίδες!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς και λιναρόσπορο – για τέλειο πρωινό

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς: είναι υγιεινό, πλούσιο σε φυτικές ίνες και υψηλής διατροφικής αξίας, απίστευτα νόστιμο και ταιριάζει ιδανικά το πρωί με τον καφέ σου…

στρώματα γυμναστικής
Υπάρχει γρήγορο αδυνάτισμα; Θα ξαναπάρω τα κιλά αν τα χάσω γρήγορα; Όσο λιγότερες θερμίδες τόσο μεγαλύτερη η απώλεια βάρους;

Το γρήγορο αδυνάτισμα είναι ίσως το πιο αγαπημένο θέμα του διαδικτύου. Από όσα έχεις διαβάσει ξέρεις τι ισχύει και τι όχι; Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.

σπόροι υγείας
Σπόροι στη διατροφή: Τα οφέλη τους και πώς να τους τρώμε σωστά!

Γνώρισε αυτά τα μικροσκοπικά αλλά ισχυρά φυσικά superfoods

#shapegreece