Smoothies για δίαιτα & υγεία της Jeanette Jenkins

Η προπονήτρια Jeanette Jenkins ετοιμάζει υγιεινά smoothies μέσα από την σελίδα της στο Instagram. Δες τα υλικά και τις δοσολογίες και φτιάξε κι εσύ τα δικά σου!

03.02.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Smoothies για δίαιτα & υγεία της Jeanette Jenkins

Το smoothie της αντιγήρανσης:

Πορτοκάλι και καρότο για λαμπερό δέρμα, αύξηση της ενέργειας, ενίσχυση του ανοσοποιητικού, καλύτερη όραση και αντιγήρανση. 

20 baby καρότα, 1/2 μήλο, 3 Κλημεντίνες ή 1 πορτοκάλι, 1 κουταλιά της σούπας φλούδα λάιμ, 1 φλιτζάνι νερό, 5 παγάκια

Το smoothie της υγείας:

Πλούσιο σε φυτικές ίνες, το σμούθι τούτο είναι πλούσιο σε Βιταμίνη C, σίδηρο, ενώ βοηθά την καλή πέψη, άσε που χρωστά το σκούρο χρώμα του στα καταπληκτικά βατόμουρα.

1 μήλο, 2 χούφτες βατόμουρα, 8 φράουλες , 1 λεμόνι (1/2 φλούδα λεμονιού), 2 χούφτες σπανάκι και 1 χούφτα ανάμεικτα χόρτα (ό, τι χόρτα έχεις διαθέσιμα), 1 φλιτζάνι νερό και 5 παγάκια!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece