Τσιαπάτα με μανιτάρια πορτομπέλο & κατσικίσιο τυρί

Τσιαπάτα με μανιτάρια πορτομπέλο και κατσικίσιο τυρί με αρωματικά χόρτα: ένα υπέροχο ζεστό σάντουιτς.

07.04.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Τσιαπάτα με μανιτάρια πορτομπέλο & κατσικίσιο τυρί

Κόβοντας τελείως το πάνω μέρος από την τσιαπάτα, τα υλικά αναμειγνύονται καλύτερα όταν ζεσταίνονται.
 
Μερίδες: 1
Χρόνος παρασκευής: 15 λεπτά
Χρόνος μαγειρέματος: 3 λεπτά (για το ψήσιμο)
 
Εκτέλεση
1 τσιαπάτα μεσαίου μεγέθους
2 κ.σ. φρέσκο κατσικίσιο τυρί
2 κ.σ. γάλα χωρίς λιπαρά
2 κ.σ. ψιλοκομμένα φρέσκα βότανα, όπως βασιλικός, μάραθο και ρίγανη
αλάτι και πιπέρι για τη γεύση
φρεσκοστυμμένος χυμός μισού λεμονιού
1 φλιτζάνι ρόκα (περίπου 50 γραμμ.)
1 μανιτάρι πορτομπέλο, μεσαίου μεγέθους, καθαρισμένο και ψιλοκομμένο
2 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο
 
Εκτέλεση
Ζέστανε την τοστιέρα (ή το γκριλ). Χρησιμοποιώντας ένα οδοντωτό μαχαίρι, κόψε την τσιαπάτα οριζόντια αφαιρώντας το πάνω μέρος της.

Ανακάτεψε το κατσικίσιο τυρί, το γάλα χωρίς λιπαρά και τα βότανα σε ένα μικρό μπολ. Ρίξε αλάτι και φρέσκο πιπέρι για να δώσεις γεύση. Χρησιμοποίησε ένα πιρούνι για να ανακατέψεις καλά. Ρίξε το χυμό λεμονιού στη ρόκα και ανακάτεψε με τα χέρια. Γάρνιρε τα μανιτάρια με τα ίδια βότανα που χρησιμοποίησες για να δώσεις γεύση στο τυρί και σόταρέ τα σε ελαιόλαδο για περίπου 5 λεπτά.

Άπλωσε τα μανιτάρια στο ψωμί και κάλυψε με τη ρόκα. Πρόσθεσε ένα λεπτό στρώμα κατσικίσιου τυριού στο πρώτο μισό του ψωμιού. Ψήσε το σάντουιτς μέχρι το ψωμί να πάρει χρώμα και το τυρί να αρχίζει να λιώνει, για 2-3 λεπτά, και σέρβιρε.
 
Διατροφική αξία ανά μερίδα: 341 θερμίδες, 15 γραμμ. λιπαρά (39% των θερμίδων), 4 γραμμ. κεκορεσμένα λίπη, 40 γραμμ. υδατάνθρακες, 13 γραμμ. πρωτεΐνες, 3 γραμμ. φυτικές ίνες, 168 mg ασβέστιο, 3 mg σίδηρος, 480 mg νάτριο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece