#ShapeTaperaki: Φτιάξε σαλάτα στο βάζο με τις οδηγίες της διαιτολόγου! Αυτό θα πάρεις στη δουλειά!

Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου, μας βοηθάει να κάνουμε πράξη το νέο #ShapeTaperaki, τη σαλάτα στο βάζο.

13.09.2016

εχεις διαβασει

Πως θα πετύχεις την ιδανική σαλάτα στο βάζο;

«Ο τρόπος παρουσίασης ενός πιάτου είναι η μισή απόλαυση! Εκτός από το ότι χορταίνεις με τα μάτια, το να ασχοληθείς λίγο περισσότερο με το φαγητό σου είναι και δείγμα περιποίησης για τον εαυτό σου», τονίζει η ειδικός Κλειώ Δημητριάδου.

Σαλάτες λοιπόν, με φρούτα, που μπορούν να αποτελέσουν ένα ελαφρύ γεύμα για τη δουλειά ή ένα light δείπνο για τις μέρες που ζεσταίνεσαι και θέλεις κάτι πιο δροσερό.

Στο βαζάκι σημασία έχουν οι στρώσεις!

Αν έχεις σκοπό να καταναλώσεις τη σαλάτα σου στη δουλειά τοποθετείς τα layers ως εξής (από κάτω προς τα πάνω):

1η στρώση Dressing: 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο με ξύδι ή λεμόνι, μουστάρδα και μυρωδικά πχ. δενδρολίβανο, μέντα, δυόσμο κλπ.

2η στρώση Μπουκίτσες από φρούτα πχ. καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινο, τις οποίες θα μπορούσες και να τις έχεις καταψύξει, ώστε να παραμείνουν σε ευχάριστη θερμοκρασία μέχρι το μεσημεριανό γεύμα

3η στρώση Λαχανικά σκληρά πχ. ντοματίνια, αγγούρι, πιπεριές, κρεμμύδι, καρότο κλπ.

4η στρωση Πρωτεΐνη: λίγο τυρί ή φέτες προσούτο/ γαλοπούλα ή λίγο ψητό κοτόπουλο

5η στρώση Λαχανικά μαλακά: κυρίως πρασινάδες, μανιτάρια, ψητά λαχανικά.

Όταν θέλεις να την καταναλώσεις, απλά ανακινείς το βάζο. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα υλικά θα είναι αρκετά τραγανά και δε χρειάζεται να κουβαλήσεις σε ξεχωριστό σκεύος το dressing.

Αντίθετα, αν θέλεις να καταναλώσεις τη σαλάτα σου στο σπίτι, τοποθετείς τις στρώσεις αντίστροφα και περιχύνεις με τη σος. Δε χρειάζεται επίσης, να καταψύξεις τα φρούτα.

 

Μια ιδέα για σαλάτα στο βάζο

Βάζοντας ενδεικτικά: 1 κουτ. της σούπας λάδι + 1 κουτ. του γλυκού μουστάρδα + 100 γρ. πεπόνι + 1 αγγούρι + 5 ντοματίνια + 3 φέτες προσούτο + 1 φλυτζάνι μαρούλι, υπολόγισε περίπου ότι θα φτάσεις στις 300 θερμίδες.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

«Τρώω συνέχεια σνακ και το βράδυ είμαι τόσο κουρασμένη που παραγγέλνω απ’εξω ή απλά τρώω πατατάκια»

Από το πρωί έως το βράδυ τρέχεις για να τα προλάβεις όλα και καταλήγεις να τρως όλη μέρα ανθυγιεινά σνακ. Να το πλάνο σου

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

#shapegreece