#ShapeTaperaki: Φτιάξε σαλάτα στο βάζο με τις οδηγίες της διαιτολόγου! Αυτό θα πάρεις στη δουλειά!

Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου, μας βοηθάει να κάνουμε πράξη το νέο #ShapeTaperaki, τη σαλάτα στο βάζο.

13.09.2016

εχεις διαβασει

Πως θα πετύχεις την ιδανική σαλάτα στο βάζο;

«Ο τρόπος παρουσίασης ενός πιάτου είναι η μισή απόλαυση! Εκτός από το ότι χορταίνεις με τα μάτια, το να ασχοληθείς λίγο περισσότερο με το φαγητό σου είναι και δείγμα περιποίησης για τον εαυτό σου», τονίζει η ειδικός Κλειώ Δημητριάδου.

Σαλάτες λοιπόν, με φρούτα, που μπορούν να αποτελέσουν ένα ελαφρύ γεύμα για τη δουλειά ή ένα light δείπνο για τις μέρες που ζεσταίνεσαι και θέλεις κάτι πιο δροσερό.

Στο βαζάκι σημασία έχουν οι στρώσεις!

Αν έχεις σκοπό να καταναλώσεις τη σαλάτα σου στη δουλειά τοποθετείς τα layers ως εξής (από κάτω προς τα πάνω):

1η στρώση Dressing: 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο με ξύδι ή λεμόνι, μουστάρδα και μυρωδικά πχ. δενδρολίβανο, μέντα, δυόσμο κλπ.

2η στρώση Μπουκίτσες από φρούτα πχ. καρπούζι, πεπόνι, ροδάκινο, τις οποίες θα μπορούσες και να τις έχεις καταψύξει, ώστε να παραμείνουν σε ευχάριστη θερμοκρασία μέχρι το μεσημεριανό γεύμα

3η στρώση Λαχανικά σκληρά πχ. ντοματίνια, αγγούρι, πιπεριές, κρεμμύδι, καρότο κλπ.

4η στρωση Πρωτεΐνη: λίγο τυρί ή φέτες προσούτο/ γαλοπούλα ή λίγο ψητό κοτόπουλο

5η στρώση Λαχανικά μαλακά: κυρίως πρασινάδες, μανιτάρια, ψητά λαχανικά.

Όταν θέλεις να την καταναλώσεις, απλά ανακινείς το βάζο. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα υλικά θα είναι αρκετά τραγανά και δε χρειάζεται να κουβαλήσεις σε ξεχωριστό σκεύος το dressing.

Αντίθετα, αν θέλεις να καταναλώσεις τη σαλάτα σου στο σπίτι, τοποθετείς τις στρώσεις αντίστροφα και περιχύνεις με τη σος. Δε χρειάζεται επίσης, να καταψύξεις τα φρούτα.

 

Μια ιδέα για σαλάτα στο βάζο

Βάζοντας ενδεικτικά: 1 κουτ. της σούπας λάδι + 1 κουτ. του γλυκού μουστάρδα + 100 γρ. πεπόνι + 1 αγγούρι + 5 ντοματίνια + 3 φέτες προσούτο + 1 φλυτζάνι μαρούλι, υπολόγισε περίπου ότι θα φτάσεις στις 300 θερμίδες.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece