«Μπριζόλες» από ρίζες σελινόριζας με μπρόκολο και σάλτσα βέρντε φιστικιού

Ιδανική συνταγή για να αντικαταστήσεις το κρέας.

14.01.2020

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Vegan «μπριζόλες» από ρίζες σελινόριζας

«Μπριζόλες» από ρίζες σελινόριζας με μπρόκολο και σάλτσα βέρντε φιστικιού

Μερίδες 4

Χρόνος προετοιμασίας 30 λεπτά

Υλικά

  • 2 μέτρια μπρόκολα (1/2 κιλό) κομμένα σε φουντίτσες χωρίς τα κοτσάνια
  • 3 κ.σ. εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο
  • Αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • 1 μεγάλη ρίζα σελινόριζας καθαρισμένη και κομμένη σε 4 ροδέλες πάχους 2,5 εκατοστών
  • 1 φλ. γιαούρτι
  • 1 κ.γλ. κουρκουμά
  • ¾ φλ. σάλτσα βέρντε (συνταγή κάτω)

Εκτέλεση

  1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 220 βαθμούς, προσθέτοντας 1 σχάρα στο πάνω μέρος και 1 στο χαμηλότερο μέρος του φούρνου. Βάζουμε το μπρόκολο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο σε ένα χαρτί ψησίματος. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι. Ψήνουμε στην πάνω σχάρα για περίπου 25 λεπτά, μέχρι να γίνουν τρυφερά και αποκτήσουν ανά σημεία ένα χρυσαφί χρώμα, ανακτεύοντας στη μέση του ψησίματος.
  2. Σε ένα μεγάλο πυρίμαχο σκεύος ζεσταίνουμε τις υπόλοιπες 2 κ.σ. ελαιολάδου. Ρίχνουμε μέσα την κομμένη σελινόριζα και μαγειρεύουμε για περίπου 3 λεπτά μέχρι να ροδίσουν. Ανακτεύουμε ελαφρώς και και μεταφέρφουμε το σκεύος στην χαμηλότερη σχάρα. Μαγειρεύουμε ηια άλλα 10 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν καλά. Σερβίρουμε σε πιάτα και προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι.
  3. Σε ένα άλλο μικρό μπολ ανακατεύουμε το γιαούρτι και τον κουρκουμά με αλάτι και πιπέρι.
  4. Περιχύνουμε το γιαούρτι στο κάτω πέρος του πιάτου και τοποθετούμε τα κομμάτια σελινόριζας και μπρόκολο από πάνω. Με ένα κουτάλι σερβίρουμε και την σάλτσα βέρντε.

Σάλτσα βέρντε

Σε ένα μπλέντερ αναμειγνύεις 1/2 φλιτζάνι φρέσκο μαϊντανό, 1/4 φλιτζάνι μέντα,
1/4 φλιτζανιού ψημένα φιστίκια, 1 κ.σ. κάππαρη, 1 σαρδέλα και 1 μικρή
σκελίδα σκόρδο. Πρόσθεσε 1/4 φλιτζάνι ελαιόλαδο, 2 κουταλιές της σούπας
χυμό λεμονιού,  αλάτι και πιπέρι.

Διάβασε επίσης: Πίτσα με βάση το μπρόκολο

Διάβασε επίσης: Υγιεινές συνταγές χωρίς κρέας: 5 χορτοφαγικά buddha bowls για το μεσημεριανό σου

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece