Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan

Vegan κουραμπιέδες -Με μόλις 95 θερμίδες ανά κουραμπιέ, αυτή η ωμοφαγική vegan χριστουγεννιάτικη λιχουδιά από την ειδικό θα σε ενθουσιάσει.

12.12.2017

εχεις διαβασει

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

Συστατικά για 20-25 κουραμπιέδες

  • 2 φλιτζάνια αλεύρι αμυγδάλου (άλεσε στο μούλτι φιλέ αμύγδαλο)
  • 2 φλιτζάνια τριμμένη ινδική καρύδα
  • 4 κ.σ. βούτυρο καρύδας
  •  2 κ.σ. μέλι
  • 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
  • Μία πρέζα αλάτι
  • Λίγο νερό, εάν χρειαστεί
  • Μία πρέζα μοσχοκάρυδο (προαιρετικά)
  • 20 ωμά λευκά αμυγδαλα
  • Επιπλέον τριμμένη ινδική καρύδα για την επικάλυψη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ωμοφαγικά τρουφάκια φουντουκόπαστας χωρίς γλουτένη, χωρίς αλεύρι και χωρίς ζάχαρη από τη διατροφολόγο

Εκτέλεση

1.   Εάν το βούτυρο καρύδας είναι σε στέρεα μορφή λόγω χαμηλής θερμοκρασίας, λιώστε το σε ένα μπεν μαρί ή στο φούρνο μικροκυμάτων. Προσοχή να μην το κάψετε, θέλουμε απλά να λιώσει.

2.   Βάλτε όλα τα υλικά, εκτός από τα ολόκληρα αμύγδαλα, σε έναν πολυκόφτη και χτυπήστε τα μέχρι να ενωθούν όλα σε μία ζύμη. Εάν βλέπετε ότι δεν ένωνονται τα υλικά, προσθέστε 1 κ.γ. νερό και ξαναχτυπήστε. Συνεχίστε να προσθέτετε 1 κ.γ. νερό τη φορά μέχρι να ενωθούν τα υλικά σε μία ζύμη.

3.  Σχηματίστε 20-25 μπουκίτσες προσθέτοντας 1 ωμό αμύγδαλο στο κέντρο κάθε μπουκιάς.

4.  Βάλτε τριμμένη καρύδα σε ένα πιατάκι και βουτήξτε εκεί τους κουραμπιέδες έναν έναν ώστε να έχουν μία λευκή επικάλυψη.

5.       Φυλάξτε στο ψυγείο.

The Mamagers Update

Πως να περάσεις ως γονιός το «τούνελ» της εφηβείας – κάποιες σκέψεις

Πού είναι εκείνα τα οικογενειακά τραπέζια που κάποτε βαριόμουν;

Διατροφικά στοιχεία:
95 θερμίδες, 8,4 γρ. λιπαρά (3,4 κορεσμένα), 2 γρ. πρωτεΐνη, 4 γρ. υδατάνθρακες, 2 γρ. φυτικές ίνες, 2γρ. σάκχαρα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Συνδυασμοί τροφών
Συνδυασμοί τροφών: Γιατί η πρωτεΐνη και η ζάχαρη δεν πάνε μαζί;

Ένας από τους συνδυασμούς που θα πρέπει να αποφεύγεις

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

#shapegreece