Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Γεμάτα με βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, αλλά και φτωχά σε θερμίδες, τα φρούτα είναι μια τέλεια επιλογή για να απολαύσεις κάτι γλυκό, χωρίς τύψεις.  Ωστόσο, δεν έχουν όλα τον ίδιο γλυκαιμικό δείκτη.

Δες επίσης: Ποια είναι τα φρούτα με Βιταμίνη C; Πώς να χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το φρούτο, από τη φλούδα μέχρι το χυμό του

Αν προσπαθείς να διατηρείς την ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης σε πολύ χαμηλά επίπεδα θα πρέπει να προτιμήσεις αντίστοιχα φρούτα, που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Παρακάτω, θα βρεις 9 φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που μπορείς να προτιμήσεις τις περιόδους που ακολουθείς μια πιο αυστηρή διατροφική καθημερινότητα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i