Να γιατί χρειάζεσαι βιταμίνη C το χειμώνα!

Αν έχουμε συνδυάσει τη χειμερινή περίοδο με μία βιταμίνη, αυτή είναι η βιταμίνη C.

shape-gr

Ο λόγος δεν είναι μόνο ότι βοηθά στην πρόληψη του κρυολογήματος, αλλά και ότι προσφέρει γενικότερα τόνωση και ενέργεια στον οργανισμό, ενώ έχει και αντιοξειδωτική δράση. Πριν όμως αποφασίσουμε πως ένας απλός χυμός πορτοκάλι τη μέρα θα μας «κρατήσει», ας ερευνήσουμε λίγο περισσότερο τα οφέλη, τις πηγές και τις ανάγκες που καλύπτει, για να είμαστε σίγουροι ότι την έχουμε εντάξει στη διατροφή μας με τον σωστό τρόπο:

  • Φρούτα και λαχανικά της εποχής με βιταμίνη C είναι το ακτινίδιο, το λάχανο, το μπρόκολο, ο μαϊντανός, το κουνουπίδι και, φυσικά, τα εσπεριδοειδή. Τονίζουμε ότι πρέπει να διαλέγουμε τους καρπούς της «εποχής», για να ωφελούμαστε πραγματικά από αυτούς, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ποσότητες που θα έπρεπε να καταναλώνουμε για λάβουμε τις βιταμίνες που έχουμε ανάγκη, είναι ιδιαίτερα μεγάλες.
  • Πρόκειται για τη βιταμίνη που επιβάλλεται να αναπληρώνουν οι καπνιστές, καθώς η νικοτίνη την «καταστρέφει».
  • Είναι ένα από τα βασικά όπλα των αθλητών, διότι χαρίζει ενέργεια, προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες, αλλά και προλαμβάνει τις συχνές ιώσεις που αναπόφευκτα «πηγαίνουν πίσω» τις καθημερινές προπονήσεις.
  • Αποτελεί μια ασφαλή λύση για κάθε σύγχρονο άνθρωπο με πολλές υποχρεώσεις και άστατο πρόγραμμα, αλλά συμπληρώνει ιδανικά και όσους προσέχουν τη διατροφή και το σώμα τους, αφού η επαρκής πρόσληψή της έχει μέχρι και αντιγηραντικά οφέλη στο δέρμα.
  • Είναι ιδανική για άτομα που είναι επιρρεπή σε κρυολογήματα, αφού ενισχύει το ανοσοποιητικό γενικότερα και το αναπνευστικό σύστημα ειδικότερα, ενώ μπορεί να λαμβάνεται προληπτικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Είναι απαραίτητη αν έχουμε ήδη αρρωστήσει, καθώς είναι υδατοδιαλυτή και αποβάλλεται εύκολα από τον οργανισμό, ενώ οι έρευνες έχουν δείξει πως σ’ αυτήν ειδικά την περίπτωση χρειαζόμαστε ακόμα μεγαλύτερη δόση βιταμίνης C για να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας αλλά και τη φυσική άμυνά μας.
  • Αν κάνουμε αυστηρή δίαιτα ή έχουμε αυξημένο σωματικό βάρος είμαστε ακόμα πιο ευάλωτοι σε ασθένειες και μικρόβια, καθώς η μη «φυσιολογική» διατροφή (είτε λίγων θερμίδων, είτε πάρα πολλών) εξασθενεί το ανοσοποιητικό.

Η σωστή δοσολογία, λοιπόν, είναι αυτό που πρέπει να προσέξουμε αν θέλουμε πράγματι να «ξενοιάσουμε» τους χειμερινούς μήνες, αφού σε όποια «ομάδα» κι αν ανήκουμε, σίγουρα δεν είναι δυνατόν να βρίσκουμε πάντα φρεσκοκομμένα φρούτα και λαχανικά (ό,τι κι αν μας «εγγυάται» ο μανάβης μας) ούτε να καταναλώνουμε καθημερινά 19 πορτοκάλια ή 11 μπρόκολα, για να πάρουμε την ποσότητα που μας είναι απαραίτητη.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, να εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή ένα συμπλήρωμα Βιταμίνης C. Αναζητώντας ένα πλήρες προϊόν που θα γίνει ο σύμμαχός μας για το χειμώνα, ανακαλύψαμε τη Βιταμίνη C της Lanes, στην ιδανική δοσολογία των 1000 mg, με υπέροχη γεύση πορτοκάλι (φυσικά!) και σε εκπληκτική τιμή.

Τα υψηλής ποιότητας συμπληρώματα διατροφής Lanes, έχοντας ως γνώμονα τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, αναπτύσσονται διαρκώς για να καλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες του. Προσφέρουν καινοτομικές συνθέσεις με συστατικά που βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα με στόχο τη φροντίδα της υγείας εκ των έσω.

Η πιο σημαντική αγορά που θα κάνεις για αυτό το χειμώνα, λοιπόν, κοστίζει μόνο 4,90 ευρώ. Αναζήτησε τη Lanes Βιταμίνη C 1000 mg στο φαρμακείο της γειτονιάς σου ή μάθε περισσότερα εδώ.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i