Πώς να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης χωρίς να κάνω δίαιτα;

Χρειάζεται συνδυασμός υγιεινής διατροφής και άσκησης για να χάσεις αποτελεσματικά τα κιλά από την εγκυμοσύνηπου παραμένουν στο σώμα σου. Οι παρακάτω έξι τρόποι θα σε βοηθήσουν.

23.01.2019

εχεις διαβασει

μαμά μωρό μετά τον τοκετό

Ακολούθησε αυτές τις πολύ αποτελεσματικές συμβουλές και χάσε εύκολα τα κιλά από την εγκυμοσύνη που εξακολουθούν να αντιστέκονται! Να θυμάσαι όμως – τα κιλά της εγκυμοσύνης «μαζεύτηκαν» μέσα σε εννιά μήνες. Το ίδιο συνέβη και με τις αλλαγές στο σώμα σου. Δώσε στον εαυτό σου τον αντίστοιχο χρόνο για να ξαναβρείς τη φόρμα σου.

Πώς να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης χωρίς να κάνω δίαιτα;

1. Μην μένεις νηστική 

Τα υγιεινά γεύματα και σνακ συμβάλλουν στην παραγωγικότητα και την ενέργεια. Φρόντισε να τρως κάτι κάθε 3-4 ώρες, αλλιώς θα πεινάσεις τόσο που δε θα κάνεις υγιεινές επιλογές.

2. Θήλασε

Με το θηλασμό καις 600 με 800 θερμίδες την ημέρα. Έτσι, ακόμη κι αν κάθεσαι άνετα και ταΐζεις το μωρό σου, πάλι χάνεις βάρος. Έχε όμως στο νου σου ότι μόλις σταματήσεις το θηλασμό, οι ανάγκες σε θερμίδες πέφτουν κάθετα, οπότε μείωσε την κατανάλωση θερμίδων ή αύξησε το επίπεδο της δραστηριότητάς σου.

Διάβασε επίσης: Δες εδώ 3 ακόμη λόγους για να θηλάσεις!

Διάβασε επίσης: Πώς είναι ένα αληθινό σώμα μετά την εγκυμοσύνη;

3. Φάε πολλά λαχανικά

Τα λαχανικά έχουν λιγότερες θερμίδες ανά μερίδα από οποιαδήποτε άλλη τροφή. Επιπλέον, η υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες προωθεί το αίσθημα κορεσμού, βοηθώντας σε να τρως λιγότερο.

4. Κοιμήσου

Έρευνες δείχνουν ότι η έλλειψη ύπνου επιδρά αρνητικά στις ορμόνες που ελέγχουν το πόσο πεινασμένη νιώθεις και πόσο αποτελεσματικά καις τις θερμίδες. Κοιμήσου όταν κοιμάται και το μωρό και θα μπορέσεις να ξεκλέψεις μερικές επιπλέον ώρες ξεκούρασης.

Διάβασε επίσης: 10 + 1 αγκαλιές που δεν ήξερα πως υπάρχουν πριν γίνω μαμά

Διάβασε επίσης: Πως να μεγαλώσετε τα παιδιά σας χωρίς να φωνάζετε ή να τα τιμωρείτε

5. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα

Σε μελέτη του 2006 στην επιθεώρηση American Journal of Preventive Medicine διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι τρώνε περισσότερο όταν χρησιμοποιούν μεγαλύτερα κουτάλια και πιάτα, ενώ η μείωση του μεγέθους του πιάτου έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Το φαγητό σε μικρό πιάτο είναι ένα απλό εργαλείο για τον έλεγχο του τι καταναλώνεις.

6. Ασκήσου με μια φίλη

Κλείσε ένα ραντεβού για γυμναστική με μια φίλη – έτσι θα δυσκολευτείς να βρεις δικαιολογία. Μπορείτε να πάτε μαζί τα μωρά για βόλτα ή να κάνετε πεζοπορία σε ένα κοντινό πάρκο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece