10 κανόνες για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη

Τι πρέπει να τρώει μια γυναίκα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης

13.03.2018

εχεις διαβασει

10 κανόνες για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη

5. Εξασφάλισε τον απαραίτητο σίδηρο

Οι ανάγκες σου σε σίδηρο είναι σχεδόν διπλάσιες τώρα που είσαι έγκυος, μιας και ο όγκος του αίματός σου έχει αυξηθεί κατά 50% και χρειάζεσαι περίπου 30 mg την ημέρα. Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στο έμβρυο αλλά και την κάλυψη των δικών του αναγκών. Για να μεγιστοποιήσεις την απορρόφησή του, φρόντισε να συνδυάζεις τις τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο (όπως το κρέας) με άλλες που περιέχουν βιταμίνη C (π.χ. λεμόνι).

6. Προσοχή στα μικρόβια

Κάποια μικρόβια, όπως η σαλμονέλα, το Ε. Coli και η λιστέρια μπορεί να βάλουν σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία του μωρού ή να προκαλέσουν αποβολή ή πρόωρο τοκετό. Για να τα αποφύγεις, μην καταναλώνεις μαλακά τυριά που έχουν φτιαχτεί από μη παστεριωμένο γάλα, όπως το blue cheese, το stilton, το brie, και κρέας ή αυγά που είναι ωμά ή δεν έχουν μαγειρευτεί αρκετά.

7. Μην ξεχνάς το ασβέστιο

Προσπάθησε να παίρνεις μέσω της διατροφής σου τουλάχιστον 1.000 mg την ημέρα, για τις αυξημένες ανάγκες του μωρού  Διαφορετικά, διακινδυνεύεις να πάθεις οστεοπόρωση αργότερα στη ζωή σου .

10 κανόνες για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη

8. Περιόρισε τον καφέ

Έρευνες έχουν δείξει ότι είναι ασφαλές να πίνεις ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα, επειδή όμως οι μεγάλες δόσεις καφεΐνης μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο αποβολής, περιορίσου σ’ αυτό ή προτίμησε τον ντεκαφεϊνέ.

9. Ξέχνα το junk food

Η εγκυμοσύνη δεν είναι δικαιολογία για να τρως υπερβολικά λιπαρές, γλυκές ή αλμυρές, ανθυγιεινές τροφές. Εκτός από το ότι δεν σου προσφέρουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι έχει διαπιστωθεί ότι μπορεί να επηρεάσουν τις γευστικές προτιμήσεις του μωρού!

10. Ακολούθησε μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες που εξασφαλίζεις τρώγοντας φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης σε κρατάνε χορτάτη για περισσότερο χρόνο και επιπλέον σε βοηθάνε να προλάβεις τη δυσκοιλιότητα, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες στην εγκυμοσύνη. Τέλος, σου προσφέρουν βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και άλλα πολύτιμα συστατικά που έχει ανάγκη το μωρό σου.

[related id="21977"]

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece