Κουλουράκια χωρίς βούτυρο και λάδι ΜΕ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙ – kid friendly σνακ!

Η Κλειώ Δημητριάδου μοιράζεται μαζί μας τη συνταγή για κουλουράκια χωρίς βούτυρο και λάδι!

18.02.2020

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

μπισκότα χωρίς βούτυρο

Το παιδί ζητάει συνέχεια να φάει κι εσύ αναζητάς κάτι εύκολο και υγιεινό για να του προσφέρεις. Η Κλειώ Δημητριάδου κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com έχει τη λύση. Κουλουράκια χωρίς βούτυρο και λάδι – τα λες και ψωμάκια αν θέλεις να τα συνοδέψεις με ένα κομμάτι τυρί!

Η συνταγή

200 γραμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1/4 κ.γλ. αλάτι
1 αυγό
100 γραμ. μέλι
1 κολοκυθάκι καθαρισμένο και πολτοποιημένο (περίπου 90 γραμ.)
2 κ. γλ. κανέλα (αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις και μοσχοκάρυδο ή/ και γαρύφαλλο)
Λίγη βανίλια

Αναμειγνύουμε όλα τα υλικά μαζί. Βάλε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί τη ζύμη με το κουτάλι (άφησε κενό γιατί φουσκώνουν πολύ) και ψήσε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για περίπου 10 λεπτά. Βγαίνουν 16 αρκετά μεγάλα ψωμάκια κουλουράκια. Αυτή είναι η βασική συνταγή και επιδέχεται πολλές εναλλαγές. Διάλεξε υλικά που αγαπάς εσύ και τα παιδιά σου.

Σε αυτά τα κουλουράκια χωρίς βούτυρο ταιριάζουν ξηροί καρποί, σταφίδες, κομματάκια σοκολάτας αλλά και τυρί και ζαμπόν ψιλοκομμένο. Για την βασική συνταγή ή θερμιδική αξία είναι μόλις 60 kcal για κάθε κουλουράκι!!! Η υφή από το κολοκυθάκι δίνει την κατάλληλη σύσταση στο μείγμα.

View this post on Instagram

Κουλουράκια/ ψωμάκια χωρίς καθόλου βούτυρο ή λάδι, super diet friendly (και kid friendly βέβαια) Συνταγή: 200 γραμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του 1/4 κ.γλ. αλατι 1 αυγό 100 γραμ. μελι 1 κολοκυθάκι καθαρισμένο και πολτοποιημένο (περιπου 90 γραμ.) 2 κ.γλ. κανέλα (προεραιτικα βαζουμε και μοσχοκάρυδο ή/ και γαρύφαλλο) Λίγη βανίλια Αναμειγνύουμε όλα τα υλικά μαζί και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για περίπου 10 λεπτά. Βγαίνουν 16 αρκετά μεγάλα ψωμάκια κουλουράκια. Αυτή είναι η βασική συνταγή και επιδέχεται πολλές εναλλαγές! Σίγουρα ταιριάζουν ξηροί καρποί, σταφίδες, κομματάκια σοκολάτας και λοιπά. Για την βασική συνταγή ή θερμιδική αξία είναι μόλις 60 kcal για κάθε κουλουράκι!!! Η υφή απο το κολοκυθάκι δινει την καταλληλη σύσταση στο μίγμα (βαζουμε στο ταψάκι μας με κουταλι τη ζύμη και στη συνεχεια φουσκώνει πολυ) #coachmydiet #healthyrecipes #diet #nutrition #cookies #dietitian #breakfast #nutritionist

A post shared by Klio Dimitriadou (@kliodim) on

Διάβασε επίσης: Κέικ καρότου ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ – ιδανικό για πρωινό ή σνακ για το παιδί

Διάβασε επίσης: Ζητάει το παιδί σοκολάτα; Τρουφάκια με αβοκάντο ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ από τον διαιτολόγο Μάνο Δημητρούλη

The Mamagers Update

Βάλε το παιδί στο πάτωμα!

Κικίλιας: Υποχρεωτικά εμβόλια σε παιδιά έως 4 ετών

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece