Παιδική διατροφή: H σωστή ποσότητα σερβιρισμένη σε 6 συμβουλές της διατροφολόγου!

Το μυστικό, για μια ακόμη φορά, και στη διατροφή του μικρού σου είναι τα όρια!

03.05.2018

εχεις διαβασει

Παιδική διατροφή: H σωστή ποσότητα σερβιρισμένη σε 6 συμβουλές της διατροφολόγου!

Ευχαριστούμε τη διαιτολόγο – διατροφολόγο, Μάρα Αθανασοπούλου

Το να μάθεις στο παιδί σου να τρέφεται με το σωστό, υγιεινό τρόπο είναι μία δύσκολη διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνο και πολλή υπομονή. Το να το μάθεις δε να προσλαμβάνει και τις σωστές ποσότητες φαγητού, ειδικά όταν είναι σε ηλικία ανάπτυξης, μπορεί να σου φαντάζει ακατόρθωτο.

Υπάρχουν κατάλληλες ποσότητες φαγητού για τα μικρά παιδιά; Να του βάλω φαγητό σε μεγάλο ή σε μικρό πιάτο; Να το πιέσω να φάει ή να το αφήσω ελεύθερο; Ποιές είναι οι ημερήσιες τροφικές ανάγκες του;

Τα παραπάνω ερωτήματα δεν είναι εύκολο να απαντηθούν δεδομένου ότι επιρρεάζονται από πολλούς παράγοντες, όπως: η σωματική διάπλαση, το φύλο και η φυσική δραστηριότητα.

 

3. Ζουμερή Μπριζόλα:

Ωστόσο, οι παρακάτω 6 χρήσιμες συμβουλές θα του χαρίσουν μια ισορροπημένη διατροφική συμπεριφορά για πάντα.

1) Πρόσφερέ του μικρά και συχνά γεύματα.
2) Μάθε του να “ακούει” την πείνα του. Γι’ αυτό μην το πιέζεις να φάει όλο το φαγητό του αν δεν θέλει.
3) Όταν θελήσει να φάει, θα το ζητήσει από μόνο του.
4) Μη γεμίζεις το πιάτο του. Βάλε κάθε φορά τη φυσιολογική, για την ηλικία του, ποσότητα.
5) Είναι πολύ σημαντικό να βλέπει και να αναγνωρίζει από μικρό ποιες είναι οι φυσιολογικές μερίδες στο σπιτικό τραπέζι και να μην τις συγκρίνει με αυτές του εστιατορίου.
6) Πέρασέ του το μήνυμα: “Τρώω μικρά και συχνά γεύματα και σταματάω όταν χορτάσω, όχι όταν πονέσει η κοιλιά μου από το πολύ φαγητό».

Extra tip: Να θυμάσαι, ότι εσύ είσαι το πρότυπο του παιδιού σου και όποια πληροφορία προσπαθείς να του περάσεις είναι απαραίτητο να έχει γίνει πρώτα δικό σου βίωμα.

[related id="69656"]

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece