Πώς να αποφύγεις τις καούρες στην εγκυμοσύνη

Απλοί τρόποι να αντιμετωπίσεις τις καούρες στην εγκυμοσύνη, μια από τις πιο συχνές ενοχλήσεις

20.06.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

kaoures-egkimosini

Περισσότεροι από 120 εκατομμύρια Ευρωπαίοι και περίπου 3 εκατομμύρια Έλληνες υποφέρουν από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (που μπορεί να προκαλέσει καούρα, ξηρό βήχα ή δυσκολία στην κατάποση) και στις έρευνες υποστηρίζεται ότι ο αριθμός μεγαλώνει. Αν, λοιπόν, έχεις καούρες, δες τι φυσικές λύσεις έχεις για να ανακουφιστείς.

1 Απόφυγε τα αναψυκτικά και τα αθλητικά ροφήματα «Είναι εξαιρετικά όξινα και μπορεί να βλάψουν το λάρυγγα και τον οισοφάγο στους ανθρώπους με παλινδρόμηση», λέει ο Αλέξανδρος Χριστοδουλίδης, γαστρεντερολόγος.
2 Τρώγε πιο μικρά και άπαχα γεύματα Κανονικά ο σφιγκτήρας του οισοφάγου κρατά τα οξέα του στομάχου εκεί που πρέπει, αλλά όσο περισσότερο φαγητό καταναλώνεις με μιας τόσο περισσότερη πίεση ασκείται σε αυτόν. Θα σε βοηθήσει η κατανάλωση λιγότερου φαγητού κάθε φορά, καθώς και η μείωση των λιπαρών τροφών. Αυτό γιατί τα λιπαρά αφομοιώνονται πιο αργά, κρατώντας για περισσότερη ώρα γεμάτο το στομάχι.
3 Μάσα τσίχλα, ειδικά μετά τα γεύματα Αναγκάζει τον οργανισμό να παράγει περισσότερο σάλιο, που εξουδετερώνει τα οξέα. Η τσίχλα βοηθά, επίσης, την τροφή να φύγει πιο γρήγορα από το στομάχι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Λύσεις για τα προβλήματα ύπνου στην εγκυμοσύνη

Αν πάλι είσαι έγκυος, δες στην gallery που ακολουθεί, πως θα αντιμετωπίσεις τις καούρες στην εγκυμοσύνη.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece