Δυνάμωσε τους κοιλιακούς σου για εύκολο τοκετό!

Οι δυνατοί κοιλιακοί είναι το μυστικό για να έχεις έναν εύκολο τοκετό.

08.11.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Δυνάμωσε τους κοιλιακούς σου για εύκολο τοκετό!

Αν θέλεις να αυξήσεις τις πιθανότητες για εύκολο τοκετό, κάνε γυμναστική. Τα οφέλη που θα έχεις με την ενδυνάμωση των κοιλιακών μυών και της πυέλου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι πολλά.

«Αυτοί οι μύες είναι οι καλύτεροι φίλοι της γυναίκας», τονίζει η Julie Tupler, R.N., δημιουργός του Κέντρου θεραπείας και Αποκατάστασης Diastasis στη Νέα Υόρκη και συγγραφέας του Maternal Fitness: Preparing for a Healthy Pregnancy, an Easier Labor, and a Quick Recovery (Fireside). «Αν οι κοιλιακοί σου είναι αδύναμοι, δεν θα μπορείς σπρώξεις αποτελεσματικά» προσθέτει.

Βρες τη γυμναστική που σου ταιριάζει και έχε στο μυαλό σου ένα στόχο: Κατά τη διάρκεια του τοκετού εστιάζεις στον εγκάρσιο, δηλαδή τον βαθύτερο κοιλιακό μυ. Ταυτόχρονα, χαλαρώνεις την περιοχή της πυέλου και αφήνεις το μωρό να βγει προς τα έξω.

Διάβασε επίσης: Εγκυμοσύνη μετά τα 40: Γιατί η φυσική σου κατάσταση μετράει;

Διάβασε επίσης: Βασιλική Μιλλούση: Αυτή είναι η γυμναστική της στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης της

Οι πιο σημαντικοί μύες για εύκολο τοκετό

  • Ο εγκάρσιος κοιλιακός είναι ένας μεγάλος μυς στο εσωτερικό της κοιλιάς. Περικυκλώνει τον κορμό σαν ένας κορσές. (Είναι ο μυς που σφίγγεται όταν φτερνίζεσαι!) Η κίνηση αυτού του μυ είναι προς τα εμπρός και προς τα πίσω, συμπιέζει την κοιλιακή κοιλότητα και μπορεί να σε βοηθήσει να σπρώξεις κατά τη διάρκεια του τοκετού.
  • Οι μύες της πυέλου σχηματίζουν τον αριθμό οκτώ γύρω από τα ανοίγματα της ουρήθρας, του κόλπου και του εντέρου.
  • Οι ασκήσεις Kegel δυναμώνουν αυτούς τους μυς και βοηθούν στην αποφυγή της ακράτειας μετά τη γέννα, ένα σύνηθες φαινόμενο. Για να κάνεις αυτές τις ασκήσεις, πίεσε την περιοχή του κόλπου σαν να θες να σταματήσεις την ούρηση, κράτα 10 δευτερόλεπτα, ανάπνεε βαθιά και μετά ελευθέρωσε την περιοχή. Επανέλαβε 20 φορές καθημερινά.

Θυμήσου: Προτού ξεκινήσεις οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να συμβουλευτείς τον γυναικολόγο σου.

The Mamagers Update

«Όλες οι γυναίκες πρέπει να κάνουν τακτικά απεικονιστικό έλεγχο μαστού όταν χρειάζεται, είτε θηλάζουν είτε όχι»

«Αν θέλετε να είστε νέοι για πάντα, μη κάθεστε. Να κινείστε συνέχεια»

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece