Pilates στην εγκυμοσύνη! Η ιδανική άσκηση!!!

Μερικοί λόγοι γιατί η άσκηση Pilates στην εγκυμοσύνη είναι ο καλύτερος τρόπος να διατηρηθείς σε φόρμα αυτούς τους μήνες.

18.08.2013

εχεις διαβασει

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οι ειδικοί συνιστούν Pilates στην εγκυμοσύνη, αλλά οι βασικότεροι είναι ότι πρόκειται για ένα είδος άσκησης που δεν προκαλεί εύκολα τραυματισμούς, είναι ασφαλές ακόμα και για γυναίκες που δεν έχουν γυμναστεί ιδιαίτερα στη ζωή τους και γυμνάζει όλα εκείνους τους μυς που παίζουν σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αλλά και του τοκετού.

Διάβασε εδώ όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη μέθοδο Pilates!

Συγκεκριμένα:

– To Pilates γυμνάζει το περίνεο και όλους τους μύες που βρίσκονται στη βάση της λεκάνης οι οποίοι στηρίζουν τα γεννητικά όργανα. Κάτι που θα σε βοηθήσει να έχεις έναν πιο ανώδυνο τοκετό.

 – Ταυτόχρονα δεν πρέπει να ξεχνάς πως το Pilates βασίζεται στις σωστές αναπνοές. Αφενός θα βοηθήσουν στην οξυγόνωση σου, κάτι απαραίτητο τόσο για το σώμα σου όσο και για το μυαλό σου, και αφετέρου θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις έλεγχο της αναπνοής σου, κάτι καίριο και κρίσιμο για την ημέρα του τοκετού.
– Θα σε βοηθήσει να κρατήσεις το σώμα σου σε καλή φυσική κατάσταση. Η καλή σου φυσική κατάσταση θα κάνει πιο εύκολη την επαναφορά μετά τη γέννα.
– Θα δυναμώσεις παράλληλα και τους μύες της πλάτης και της μέσης, γεγονός που θα σε ανακουφίσει τώρα που θα κρατάς περισσότερο βάρος.
– Το Pilates είναι μια ήπια και ασφαλής μορφή άσκησης και γι’ αυτό ενδείκνυται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, με τις ασκήσεις να διαφοροποιούνται ανά τρίμηνο σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες σας.
– Τo Pilates στην εγκυμοσύνη θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις το έξτρα βάρος που μπορεί να προκαλέσει πόνους στη μέση και στα πόδια, να βελτιώσεις τη στάση σου, την ισορροπία σου, και την ευλυγισία σου.

– Θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την ψυχολογία σου, και να αποβάλλεις το άγχος και το στρες που λογικά θα έχεις σε αυτή τη φάση της ζωής σου.

Διάβασε εδώ ποιες είναι οι πιο hot τάσεις στη γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης!

Shape Tip: Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζεις για τη γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το Pilates) είναι πως για να ξεκινήσεις πρέπει πρώτα να έχεις την έγκριση και την άδεια του γυναικολόγου σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece