Η γονιμότητα περνάει από το «σπιτικό» φαγητό, σύμφωνα με τους ειδικούς

Μυστικά διατροφής και όχι μόνο, ακολουθώντας απλά βήματα για να ενισχύσεις τη γονιμότητά σου.

07.02.2018

εχεις διαβασει

Η γονιμότητα περνάει από το «σπιτικό» φαγητό, σύμφωνα με τους ειδικούς

«Είναι πολύ λίγοι οι άνθρωποι που τρώνε τις συνιστώμενες πέντε μερίδες λαχανικών τη μέρα. Ακόμη και άνθρωποι που νομίζουν ότι τρώνε καλά, μετά τη συζήτησή μας και την ανάλυση της διατροφής τους, θα συνειδητοποιήσουν πως στην πραγματικότητα μπορούν να κάνουν καλύτερες επιλογές» σχολιάζει η Denise Furness, μοριακή γενετίστρια που οι ασθενείς της είναι κυρίως ζευγάρια που προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί. Η Furness εξειδικεύεται στον τομέα της προσωποποιημένης ιατρικής και προσφέρει εξατομικευμένες θεραπείες σχεδιασμένες να βελτιστοποιήσουν τη συνολική υγεία του ζευγαριού με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η γονιμότητα και των δύο.

Ιδού οι 7 τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα (διαβάζεται σε 10 δευτερόλεπτα!)

Πρόσεξε τι βάζεις στο πιάτο σου

«Μια από τις ερωτήσεις που ρωτάω πρώτα του ασθενείς μου είναι αν τρώνε “κανονικό” φαγητό, αν γυμνάζονται ή αν κάθονται όλη τη μέρα σε μια καρέκλα». Η γιατρός εξηγεί πως η διατροφή μας δεν είναι όπως παλιά και επειδή είμαστε όλοι πολυάσχολοι, κάνουμε συχνά ατασθαλίες σε βάρος της υγείας μας.

Μετά τη συζήτηση για τη διατροφή και τον τρόπο ζωής, η Furness κάνει γενετικά και αιματολογικά τεστ για γονιδιακές παραλλαγές όπως για παράδειγμα στο μεταβολισμό του φολικού οξέος ή της βιταμίνης D που μπορεί να προκαλούν προβλήματα γονιμότητας.

«Γνωρίζουμε επίσης ότι το φολικό οξύ είναι πολύ σημαντικό στην εγκυμοσύνη επειδή σχετίζεται με τις δυσμορφίες του νευρικού σωλήνα. Οπότε θα ελέγξω τα γονίδια του ζευγαριού και θα προσδιορίσω περιοχές που μπορεί να χρειάζονται υποστήριξη γενετικά».

Τα συμπληρώματα βοηθούν;

«Δεν μπορείς να υποκαταστήσεις μια καλή διατροφή με συμπληρώματα, αυτό όμως που μπορείς να κάνεις είναι να την υποστηρίξεις με καλής ποιότητας συμπληρώματα» υποστηρίζει η ειδικός. «Εάν έχεις τη γενετική προδιάθεση για προβλήματα με το φολικό οξύ, για παράδειγμα, θα προσπαθήσουμε να το αυξήσουμε με συμπληρώματα». Εξηγεί επίσης πως είναι αυτονόητο πως στην εγκυμοσύνη θα παίρνεις συμπλήρωμα φολικού οξέος και μια πολυβιταμίνη κατάλληλη για την κύηση.

[related id="75207"]

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece