Ντιπ χούμους: Αυτός είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος να φάει το μικρό σου τα λαχανικά του

Το ντιπ χούμους είναι νόστιμο και ιδανικό για το σνακ του παιδιού.

29.10.2019

εχεις διαβασει

ντιπ χούμους μωρό παιδί διατροφή λαχανικά vegan μαμά

Από τη Βέρα Ζαχαρού, διαιτολόγο-διατροφολόγο, @just2eat_

Ντιπ χούμους: Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να μπει το μικρό σου στον… πειρασμό να δοκιμάσει περισσότερα λαχανικά.

Ντιπ χούμους
250 γρ. ρεβίθια
3/4 φλυτζανιού ταχίνι
½ φλυτζάνι φρέσκο χυμό λεμονιού
¼ κουτ. γλυκού ξύσμα λεμονιού
½ φλυτζάνι ζεστό νερό (κράτησε το νερό όπου έβρασες τα ρεβίθια)
2 σκελίδες σκόρδο (προαιρετικά)

Διάβασε επίσης: Σοκολατένια cupcakes με παντζάρι: Έτσι θα τρώνε τα παιδιά σου περισσότερα λαχανικά

Διάβασε επίσης: 15 φρέσκες ιδέες για το απογευματινό σνακ των παιδιών

Εκτέλεση:

Βάλε τα ρεβίθια να βράσουν σε αλατισμένο νερό. Όταν μαλακώσουν, στράγγιξε και άφησέ τα στην άκρη να κρυώσουν λίγο. Λιώσε το σκόρδο στο γουδί μαζί με λίγο αλάτι.

Πολτοποίησε τα ρεβίθια στο μούλτι. Στη συνέχεια πρόσθεσε το ταχίνι, τον χυμό λεμονιού, το σκόρδο και ανακάτεψε ξανά.

Πρόσθεσε τη μισή ποσότητα από το νερό και συνέχισε να προσθέτεις μέχρι να γίνει όσο πυκνό επιθυμείς. Σέρβιρε το ντιπ χούμους σε ένα σταθερό μπολ και περίχυσε με λίγο ελαιόλαδο.

Σε ένα άλλο πιάτο, βάλε μπαστουνάκια από καρότα, κόκκινες γλυκιές πιπεριές, αβοκάντο και αγγούρια, μπουκέτα μπρόκολο και κουνουπίδι και ό,τι άλλα λαχανικά έχεις στο σπίτι. Πάρε εσύ ένα μπαστουνάκι λαχανικών, βάλε το ντιπ χούμους και απόλαυσέ το. Είναι πολύ πιθανό πως το μικρό σου θα σε αντιγράψει!

The Mamagers Update

Στοιχεία για την διατροφή των παιδιών στους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς

Η συγκέντρωση πολύτιμων στοιχείων στο μητρικό γάλα μετά το έτος δεν μειώνεται αλλά αντίθετα αυξάνεται

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece