«Πάχυνα μετά τη γέννα, τι να κάνω;» Η μαμά διαιτολόγος απαντά

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο, οι γυναίκες να παίρνουν βάρος αφού γεννήσουν, όταν μάλιστα έχει μεγαλώσει και λίγο το παιδί. Ιδού τι προτείνει η μαμά διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

17.12.2018

εχεις διαβασει

Αν είσαι η κλασική μαμά, ξέρεις ότι είσαι κατά κάποιον τρόπο και ο «σκουπιδοτενεκές» των παιδιών σου, αφού ό,τι αφήσουν στο πιάτο τους φροντίζεις… να το καθαρίζεις με αποτέλεσμα να φτάνει να σε παχύνει το παιδί σου.

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) www.coachmydiet.wordpress.com

«Είναι λογικό να αισθάνεσαι ότι είναι κρίμα να πετάς φαγητό, αλλά με αυτόν τον τρόπο υπονομεύεις τη σιλουέτα σου», τονίζει η διατροφολόγος- διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

The Mamagers Update:

Η μόνη λύση ύπνου που ίσως δεν έχετε σκεφτεί : Η αποδοχή

Οι άνδρες που είναι μπαμπάδες κοριτσιού, γίνονται λιγότερο σεξιστές

9 πράγματα που πρέπει να σταματήσετε να λέτε σε έναν γονιό που κάνει συγκοίμηση

Οδηγίες για να μπορέσεις να τα συνδυάσεις όλα

Αν έχει μείνει λίγο φρούτο ή φρουτόκρεμα, ανάμιξέ τα στο μπλέντερ με γιαούρτι ή γάλα και παγάκια και πάρε το smoothie μαζί σου στη δουλειά ή κατανάλωσέ το την άλλη μέρα σαν κολατσιό. Το γεγονός ότι τα φρούτα θα περικλείονται στο γιαούρτι, δεν τα φέρνει σε επαφή με τον αέρα και έτσι διατηρούνται οι βιταμίνες ανέπαφες.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Brownies με φασόλια από τη διαιτολόγο (Αν δεν το φτιάξεις, θα χάσεις)

  • Από το αυγό που μπορεί να περισσέψει, φάε μόνο το ασπράδι. Ένα ασπράδι σου δίνει μόνο 17 θερμίδες, οπότε είναι ουσιαστικά αμελητέο.
  • Aν τρως το κυρίως γεύμα μαζί το παιδί σου (ούτως ή άλλως αυτό είναι το ιδανικό), για να δίνεις και το καλό παράδειγμα (και αφού ξέρεις ότι δε θα φάει όλη την ποσότητα που θα του σερβίρεις), φρόντισε να έχεις σερβίρει στον εαυτό σου τη μισή ποσότητα, έτσι ώστε να μην ξεφύγεις σε θερμίδες.
  • Το ίδιο ισχύει και για την ταβέρνα ή το εστιατόριο. Μην πάρεις δικό σου πιάτο αν ξέρεις ότι πιθανότατα θα φας και ό,τι περισσέψει, αλλά παράγγειλε για σένα μια σαλάτα και θα συμπληρώσεις με ό,τι αφήσει το παιδάκι σου.
  • Αν έχεις σκοπό να πάρεις μαζί σου στη βόλτα κάποιο σνακ, πάρε μικρότερη ποσότητα για να μην μπεις σε πειρασμό (ε δεν θα φας και το μπισκότο του παιδιού).
  • Εναλλακτικά, φτιάξε σπιτικές μπάρες ή κριτσίνια για να είναι το δυνατόν περισσότερο υγιεινά.
  • Προσπάθησε να αποφύγεις (και για το παιδί και για σένα) τα βραδινά γεύματα μόνο με υδατάνθρακες. Καλύτερα να σερβίρεις πάλι κανονικό φαγητό, παρά να φτιάχνεις μόνο χυλοπιτούλες/ μακαρονάκια κλπ.
  • Ό,τι και να κάνεις τελικά, είτε φας δηλαδή το φαγητό σου, είτε τα υπολείμματα από το πιάτο του παιδιού σου, φρόντισε να το κάνεις σαν κανονικό γεύμα. Να κάθεσαι κανονικά σε τραπέζι και να το απολαμβάνεις. Μπορεί να είναι κρίμα να πετάξεις κάτι, αλλά και ο εαυτός σου είναι κρίμα!
  • Βάλε ό,τι δε θες να πάει χαμένο σε ταπεράκια και κατανάλωσέ το την επόμενη μέρα.
  • Προσπάθησε, αν δυσκολεύεσαι πολύ, να κρατήσεις ένα ημερολόγιο από οτιδήποτε φας, ακόμα και από τη μια μπουκιά μπισκότο, για να καταλάβεις ακριβώς τι καταναλώνεις και να αλλάξεις αυτό το μοτίβο την επόμενη φορά.

Περισσότερα από Shape Mama

#shapegreece