Δυνάμωσε τις γάμπες σου με μια άσκηση

Οι γάμπες βασίζονται στις κινήσεις που κάνεις καθημερινά, οπότε πρέπει να τις γυμνάσεις.

προπόνηση istock

Οι γάμπες συχνά παραβλέπονται στην προπόνηση, αλλά είναι απαραίτητοι μύες που ελέγχουν την κίνηση των αρθρώσεων του αστραγάλου σου. Δυνάμωσε τις γάμπες σου (αυξάνοντας και την αντοχή σου), καθώς και τους γλουτούς, τους μηρούς και την πλάτη με αυτήν την άσκηση.

Γιατί να δυναμώσεις τις γάμπες σου;

Υπάρχουν τουλάχιστον 7 λόγοι για να δυναμώσεις τις γάμπες σου:

  1. Έχεις αυξημένη δύναμη και εκρηκτικότητα: Οι δυνατές γάμπες σου δίνουν περισσότερη ώθηση για τρέξιμο, άλματα και αλλαγές κατεύθυνσης, βελτιώνοντας την απόδοσή σου σε αθλήματα όπως το τρέξιμο, το μπάσκετ και πολλά άλλα.
  2. Μειώνεις τον κίνδυνο τραυματισμών: Οι δυνατές γάμπες απορροφούν τους κραδασμούς και σταθεροποιούν τις αρθρώσεις των ποδιών και των αστραγάλων, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμών κατά τη διάρκεια της άσκησης.
  3. Βελτιώνεις την ισορροπία και την ευλυγισία σου: Η ενδυνάμωση των μυών των ποδιών σου βελτιώνει την ισορροπία και τον συντονισμό σου, μειώνοντας τον κίνδυνο πτώσεων και τραυματισμών.
  4. Ανεβαίνεις πιο άνετα σε σκάλες και ανηφόρες: Το ανέβασμα σε σκάλες ή η πεζοπορία, γίνετια πιο εύκολη και λιγότερο κουραστική όταν οι γάμπες σου είναι γυμνασμένες.
  5. Μειώνεις τον πόνο στα πόδια: Η κακή κυκλοφορία του αίματος στα πόδια μπορεί να προκαλέσει πόνο και κούραση. Η ενδυνάμωση των μυών των ποδιών βελτιώνει την κυκλοφορία και μειώνει αυτά τα συμπτώματα.
  6. Έχεις γραμμωμένες γάμπες: Η ενδυνάμωση των μυών των ποδιών σου μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις γράμμωση.
  7. Αυξάνεις την οστική πυκνότητα: Η άσκηση με βάρη μπορεί να αυξήσει την οστική πυκνότητα και να μειώσει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Η άσκηση που δυναμώνει τις γάμπες σου: Πλιε squat και πιέσεις ώμων 

  • Κράτα ένα βαράκι 2-4,5 κιλών σε κάθε χέρι μπροστά από τους γοφούς και στάσου όρθια με τα πόδια ανοιχτά και τα δάχτυλα των ποδιών στραμμένα προς τα έξω.
  • Κάνε κάθισμα, έπειτα τέντωσε τα πόδια και σήκω στις μύτες των ποδιών, ενώ ταυτόχρονα ενώνεις τις ωμοπλάτες και σηκώνεις τους ώμους.
  • Επίστρεψε στην αρχική στάση και επανάλαβε. Κάνε 3 σετ των 10 με 12 επαναλήψεων.

Βρήκαμε τις 2 ασκήσεις που χρειάζεσαι για λεπτές γάμπες

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i