Μπάλες και σανίδες ισορροπίας: Πόσο περισσότερο γυμνάζουν τους μυς σου;

Οι μπάλες και σανίδες ισορροπίας γυμνάζουν με τον καλύτερο τρόπο τα πόδια, τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σου!

μπάλες και σανίδες ισορροπίας istock

Οι συσκευές ισορροπίας όπως μπάλες και σανίδες ισορροπίας αποτελούν καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης από τις ασκήσεις που κάνεις στο έδαφος ή με άλλα εργαλεία όπως το BOSU, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of Strength and Conditioning Research.

Η ισορροπία απαιτεί από τους μυς να προσαρμόζονται συνεχώς κι αυτό αυξάνει τη δύναμή σου. Η επίδραση που έχουν οι μπάλες και οι σανίδες ισορροπίας στους μυς σου εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως:

  • Την άσκηση που κάνεις: Η στάση του σώματός σου, η ένταση και η διάρκεια της άσκησης επηρεάζουν το ποιοι μυς θα ενεργοποιηθούν περισσότερο.
  • Το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης: Αν είσαι αρχάρια, οι μπάλες και οι σανίδες ισορροπίας θα ενεργοποιήσουν περισσότερους μυς σε σχέση με κάποιον που ασκείται συχνά.
  • Τους μυς που θέλεις να γυμνάσεις: Μπορείς να εστιάσεις σε συγκεκριμένους μυς προσαρμόζοντας την άσκηση.

Γενικά, οι μπάλες και οι σανίδες ισορροπίας μπορούν να γυμνάσουν τους μυς του κορμού, των ποδιών και των γλουτών.

Δύο ασκήσεις με μπάλα για να γυμνάσεις όλο το σώμα σου

Τι γυμνάζουν οι μπάλες;

  • Κορμός: Η διατήρηση της ισορροπίας στην μπάλα ενεργοποιεί τους μυς του κορμού, όπως οι κοιλιακοί, οι ραχιαίοι και οι πλάγιοι κοιλιακοί.
  • Πόδια: Η σταθεροποίηση της μπάλας με τα πόδια γυμνάζει τους μυς των μηρών, των γονάτων και των αστραγάλων.
  • Γλουτοί: Η ισορροπία στην μπάλα ενεργοποιεί επίσης τους γλουτιαίους μυς.

Τι γυμνάζουν οι σανίδες ισορροπίας;

  • Κορμός: Η διατήρηση της σανίδας ισορροπίας ενεργοποιεί τους μυς του κορμού, δίνοντας έμφαση στους σταθεροποιητές της σπονδυλικής στήλης.
  • Πόδια: Η σανίδα ισορροπίας γυμνάζει τους μυς των μηρών, των γονάτων και των αστραγάλων, καθώς και τους μυς των ποδιών.
  • Γλουτοί: Η σανίδα ισορροπίας ενεργοποιεί επίσης τους γλουτιαίους μυς.

Πόσο περισσότερο γυμνάζουν τους μυς σου οι μπάλες και οι σανίδες ισορροπίας;

  • Μέση: 42-70% περισσότερη προσπάθεια
  • Κάτω κοιλιακοί: 22-34% περισσότερη προσπάθεια
  • Τετρακέφαλοι: 61-84 % περισσότερη προσπάθεια
  • Οπίσθιοι μηριαίοι: 33-70 % περισσότερη προσπάθεια
  • Γάμπες: 17-51% περισσότερη προσπάθεια

Η νούμερο 1 άσκηση που γυμνάζει όλους τους μυς σου σε 10 λεπτά

 

 

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i