5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Για όλες εκείνες τις φορές που βαριέσαι και λες «άστο, δεν πειράζει».

5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Γράφει η Monika Kwiecien, personal trainer.

Σίγουρα στο παρελθόν είχες ξεκινήσει κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής που, τελικά, δεν κατάφερες να ακολουθήσεις γιατί δε σου άρεσε ή βαριόσουν, με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι απογοητευμένη.

Ανακάλυψε παρακάτω τις συμβουλές που προτείνει η personal trainer για να αποκτήσεις – επιτέλους! – όρεξη και κίνητρο για γυμναστική. Μάθε και τα top κίνητρα για άσκηση που δεν είχες σκεφτεί ποτέ!

1) Θέσε ρεαλιστικούς στόχους

Ανήκεις στις γυναίκες που κάνουν προπόνηση, για να χάσουν περιττά κιλά και να αποκτήσουν ένα καλλίγραμο σώμα; Αυτό είναι κάτι πολύ γενικό και δεν σε βοηθάει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου. Αν για παράδειγμα σε προβληματίζει το βάρος σου και θες να χάσεις συγκεκριμένα κιλά ή πόντους, θέσε ένα πιο συγκεκριμένο στόχο, όπως να κάνεις κάθε εβδομάδα 5 λεπτά παραπάνω στο διάδρομο ή επιπλέον επαναλήψεις στα καθίσματα. Στο τέλος του μήνα ζυγίσου ή ακόμα καλύτερα μέτρα τα σημεία που σε απασχολούν με μεζούρα και σύγκρινέ τα με την αρχική σου κατάσταση. Με αυτό το τρόπο καταλαβαίνεις απτά το μέγεθος της προόδου που έχεις κάνει, γίνεσαι συστηματικότερη και μπορείς να θέσεις υψηλότερους στόχους.

2) Διάλεξε το είδος γυμναστικής που πιστεύεις ό,τι σου ταιριάζει

Ο σκοπός της γυμναστικής πάνω απ΄ όλα είναι να σε ευχαριστεί και να σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Διάλεξε ένα πρόγραμμα ή είδος προπόνησης που ταιριάζει στην προσωπικότητά σου και όχι αυτό που υποδεικνύουν τα trends. Το γεγονός ότι δεν σου αρέσει ένα είδος γυμναστικής δεν σημαίνει ότι δεν σου αρέσει γενικά η γυμναστική. Μη διστάσεις να κάνεις δοκιμαστικά μαθήματα σε όσα προγράμματα σε ενδιαφέρουν για να καταλήξεις στην τελική επιλογή σου.

3) Γυμνάσου με την κολλητή σου

Έρευνες δείχνουν πως το να γυμνάζεσαι παρέα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα κάνει τη σχέση σας δυνατότερη και την επικοινωνία σας καλύτερη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i