Κάψε 450 θερμίδες στο ποδήλατο: ναι – μπορείς!

Με αυτό το πρόγραμμα μπορείς να πεις «αντίο» στο λίπος – ενώ κάθεσαι στο ποδήλατο.

15.07.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Κάψε 450 θερμίδες στο ποδήλατο: ναι - μπορείς!

Η αποστολή σου:

Το μάθημα ποδηλασίας στο γυμναστήριο είναι τέλειος τρόπος για να διώξεις λίπος και θερμίδες. Και πράγματι, είναι δύσκολο να επιτύχεις τη μέγιστη καύση κάνοντας μόνη ποδήλατο στο σπίτι. Με αυτό το πρόγραμμα που σου προτείνουμε είναι σαν να έχεις έναν προπονητή ο οποίος σε παρακινεί να κάνεις σπριντ που σμιλεύουν τα πόδια ακούγοντας ταυτόχρονα δυνατή μουσική που σε ωθεί να συνεχίσεις.

Συνδυάζοντας δύσκολες ανηφόρες και διαστήματα σπριντ πρόκειται για μια προπόνηση που μπορείς να
κάνεις παντού. Εσύ βάζεις τη μουσική (έχουμε κάποιες προτάσεις παρακάτω) και το πρόγραμμά μας
σε οδηγεί στη γραμμή του τερματισμού: λεπτά και σέξι πόδια και ένα σφιχτό κορμί.

Κάψε 450 θερμίδες στο ποδήλατο: ναι - μπορείς!

Πώς αποδίδει

Κάνε τις ανηφόρες καθιστή ή όρθια. Χρησιμοποίησε το πλήκτρο για την ταχύτητα και την αντίσταση για να ακολουθήσεις το Βαθμό Δυσκολίας – Β.Δ. Για να υπολογίσεις το rpm –περιστροφές ανά λεπτό–, μέτρησε τις πλήρεις περιστροφές για 10 δευ-τερόλεπτα και πολλαπλασίασέ τες επί 6. Εάν έχεις περισσότερο χρόνο, κάνε τη 10λεπτη προσθήκη (Bonus) για να κάψεις άλλες 130 θερμίδες. Εκτέλεσε και τις διατάσεις με
την Απαραίτητη Άσκηση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.