4 ασκήσεις που κάνει η Rosie Huntington-Whiteley

Το σούπερ μοντέλο Rosie Huntington-Whiteley με το εκπληκτικό σώμα, λατρεύει αυτές τις τέσσερις ασκήσεις. Δοκίμασέ τες.

01.10.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

4 ασκήσεις που κάνει η Rosie Huntington-Whiteley

1. Κάνε τζόγκινγκ

30 λεπτά την ημέρα είναι ιδανικά και καις θερμίδες διασκεδάζοντας. 

2. Κάνε τη σανίδα:

 Τοποθέτησε τους πήχεις στο πάτωμα, πίεσε τις πατούσες σου προς τα πίσω, κράτησε τα πόδια σου ίσια – φτιάξε μια νοητή ευθεία γραμμή με τα πέλματα, τα γόνατα, τα ισχία και τους ώμους. Κράτησε μόνο τα δάχτυλα και τους πήχεις σου σε επαφή με το δάπεδο. Μείνε στη θέση αυτή για 60 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια χαλάρωσε ενώ μετά από 30 δευτερόλεπτα ανέβα πάλι. Επανάλαβε τη σανίδα 3 φορές με 30 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσα σε κάθε φορά. Όταν είσαι έτοιμη, μπορείς να αυξήσεις το χρόνο που παραμένεις σε σανίδα.

3. Περιστροφές κορμού

Άνοιξε τα πόδια σου στο φάρδος των ώμων και στάσου με το σώμα ίσιο. Κράτησε τα ισχία σου σταθερά και ένωσε τα χέρια μπροστά σου με τα δάχτυλα δεμένα μεταξύ τους. Σφίξε την κοιλιά σου από το κέντρο, στρίψε προς τη μία πλευρά και μετά επίστρεψε προς το κέντρο. Επανάλαβε τις στροφές προς την ίδια πλευρά 15 φορές και μετά κάνε το ίδιο από την άλλη.

Επανάλαβε για 3 φορές (αν θέλεις να αυξήσεις την ένταση, πρόσθεσε αντίσταση με ένα λάστιχο (bungee cord) ή κάνε την ίδια άσκηση σε μηχάνημα με λάστιχο).

4. Ροκανίσματα σα να κάνεις ποδηλατάκι

Ξαπλωμένη στην πλάτη σου, φέρε τα δάχτυλα στους κροτάφους (μην βάλεις τα χέρια πίσω από το κεφάλι σου καθώς αυτό μπορεί να ασκήσει πίεση στον αυχένα σου). Ξεκόλλα τους ώμους σου από το πάτωμα και φέρε τα γόνατά σου στο στήθος σου.

Τώρα τέντωσε το αριστερό σου πόδι ευθεία χωρίς να αγγίζει το έδαφος και με στροφή φέρε τον αριστερό σου αγκώνα προς το δεξί γόνατο. Τώρα άλλαξε πλευρές, τεντώνοντας το δεξί σου πόδι μπροστά, τραβώντας το αριστερό σου γόνατο προς το στήθος και πιέζοντας τον δεξί αγκώνα προς το αριστερό σου γόνατο. Συνέχισε τις εναλλαγές και μέτρα 20 επαναλήψεις. Μετά ξεκουράσου για 30-45 δευτερόλεπτα και επανάλαβε 2 ακόμη φορές.

.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece