Ώρα για άσκηση; Αυτές είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις ΚΑΘΕ φορά για να δεις αποτέλεσμα

Να πιεις καφέ πριν; Ποια άσκηση καίει περισσότερο;

10 απλοί τρόποι να κάνεις τη γυμναστική σου πιο αποτελεσματική

Θέλεις να καταφέρεις να τρέχεις πιο πολλά χιλιόμετρα, να καις περισσότερες θερμίδες, να ιδρώνεις κι άλλο; Ενσωμάτωσε στο πρόγραμμά σου αυτές τις πολύ απλές ιδέες και δες τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σου να γίνονται ορατά στο σώμα σου πολύ γρήγορα!

Πιες έναν καφέ πριν την πρωινή γυμναστική

Η καφεΐνη συμβάλει στην κινητοποίηση του κεντρικού νευρικού συστήματος κι έτσι θα έχεις περισσότερη ενέργεια για το πρωινό μάθημα spinning ή το τζόκινγκ σου. Επιπλέον, σε κάνει να νιώθεις πιο ευχάριστα καθώς γυμνάζεσαι κι έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να μείνεις μερικά λεπτά παραπάνω στο γυμναστήριο ή να αποφασίσεις να κάνεις έναν ακόμα γύρο πριν το χαλάρωμα. Το ιδανικό είναι να πιεις τον καφέ σου μισή ώρα πριν ξεκινήσεις να ιδρώνεις και να περιοριστείς σε ένα φλιτζάνι, αφού περισσότερα από 200mg καφεΐνης μπορεί να σε κάνουν να νιώθεις νευρικότητα…

Βάλε το κινητό σου σε λειτουργία πτήσης

Όταν τα δίνεις όλα δεν θέλεις να χρειαστεί να σταματήσεις για να απαντήσεις σε κάποια κλήση ή να δεις τι ήταν αυτό το εισερχόμενο μήνυμα! Μην ξεχνάς ότι ο χρόνος αυτός είναι μια επένδυση στον εαυτό σου και οι περισπασμοί θα σε εμποδίσουν τα αποδώσεις όσο περισσότερο μπορείς. Αν πρέπει να έχεις το τηλέφωνο μαζί σου για να ακούς μουσική βάλτο σε λειτουργία πτήσης, διαφορετικά άφησέ το μέσα στο σάκο σου. Μπορείς να βγάλεις selfie μόλις τελειώσεις!

οφέλη της άσκησης

Ξεκίνα δυναμικά

Ξεκίνα την προπόνησή σου με μερικές δυναμικές διατάσεις, που σημαίνει ότι θα κινείσαι συνεχώς αλλάζοντας κάθε τόσο τη διάταση, αντί να μένεις στο ίδιο σημείο για πολλή ώρα. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται άμεσα η θερμοκρασία του σώματος και ο καρδιακός παλμός, που σημαίνει ότι ζεσταίνονται καλύτερα οι μυς σου μειώνοντας τις πιθανότητες για τραυματισμούς.

Πρόσθεσε μερικές ασκήσεις με foam roller στο πρόγραμμά σου

Το foam roller είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις το εύρος των κινήσεών σου ώστε να κάνεις κάθε κάθισμα, κάθε προβολή και κάθε push-up να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο σώμα σου. Με τις ασκήσεις στο foam roller οι μυς επιμηκύνονται και γίνονται πιο ελαστικοί, με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις λιγότερο από τραυματισμούς και να δουλεύεις σε μεγαλύτερο βάθος. Αξιοποίησέ το στην προθέρμανση και όποτε έχεις λίγο χρόνο για μερικές διατάσεις.

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i