Άρση θανάτου με kettlebell: Η παραλλαγή που θα γυμνάσει κάθε μυ του σώματός σου

Αν έχεις μόνο 1 λεπτό για άσκηση σήμερα, τότε κάνε αυτή την άσκηση.

25.01.2019

εχεις διαβασει

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις με kettlebell για δυνατή κοιλιά πάνω στο στεπ

Οι άρσεις θανάτου «δοξάζονται» τόσο από trainers όσο και από φυσικοθεραπευτές, μιας και γυμνάζουν ταυτόχρονα τον πυρήνα, την πλάτη, τους γλουτούς, τον κορμό και τα πόδια σου. Ναι, όλα!

Ωστόσο, αν θέλεις ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση μπορείς να τη δοκιμάσεις στο ένα πόδι με kettlebell – δεν θα σε απογοητεύσει.

Τι θα πετύχεις;

Η συγκεκριμένη παραλλαγή της άρσης θανάτου με kettlebell μπορεί να είναι πιο δύσκολη αλλά θα «δουλέψει» την ισορροπία σου το πάνω μέρος του σώματος σου ακόμα πιο έντονα.

άρση θανάτου με kettlebell

 

How – To: Άρση θανάτου με kettlebell

  • Kράτα ένα kettlebell μεταξύ 2-4 κιλών στο δεξί σου χέρι και σήκωσε ελαφρώς το αριστερό πόδι από το έδαφος.
  • Σκύψε μπροστά, κρατώντας την πλάτη σου ίσια, ενώ παράλληλα σήκωσε το αριστερό σου πόδι μέχρι να έρθει παράλληλα με το έδαφος. Σε αυτό το σημείο το αριστερό πόδι σου θα πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία με το σώμα σου.
  • Διατηρώντας την πλάτη σου ίσια επίστρεψε στην αρχική σου θέση. Αυτό είναι μία επανάληψη. Κάνε 12 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

Διάβασε επίσης: Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece