Yπάρχει ΜΙΑ άσκηση για να χάσεις περισσότερα κιλά…

Κορυφαίοι trainers δίνουν απάντηση στα σημαντικά ερωτήματα της (fitness) ζωής.

13.02.2019

εχεις διαβασει

Ποιο μηχάνημα γυμναστικής να κάνω; Crash test σε ελλειπτικό, στατικό ποδήλατο και διάδρομο

Ευτυχώς για εμάς (και για εσένα, φυσικά) ήρθαμε πολύ «κοντά» με τους top γυμναστές της fitness βιομηχανίας – σκέψου πως τα βιογραφικά τους έχουν ονόματα πελατών όπως αυτά της Sarah Jessica Parker και της Gisele.

Kι αφού έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις, ας περάσουμε στο κυρίως θέμα που είναι αυτή η ΜΙΑ, μοναδική άσκηση για να χάσεις πιο πολλά κιλά καίγοντας περισσότερες θερμίδες.

Με άλλα λόγια, «αυτό σημαίνει πως θα ασκείσαι όσο πιο έντονα μπορείς» εξηγεί η celebrity trainer Anna Kaiser. Για να βρεις τη μέγιστη καρδιακή συχνότητα σου κάνε κλικ στο Shape Tool εδώ.

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών; Ανέβα στον διάδρομο με ΑΥΤΑ τα δύο προγράμματα!

«Είτε στον διάδρομο είτε στο, δρόμο:

  • Ξεκινά με ζέσταμα κάνοντας ένα ελαφρύ τρέξιμο για 5 λεπτά.
  • Έπειτα, τρέξε για 1 λεπτό όσο πιο γρήγορα μπορείς – ας πούμε σε ένταση 10 (από το 1-10) -, και συνέχισε με μέτριο ρυθμό για 2 λεπτά -ας πούμε η ένταση μεταφράζεται σε 6 ή 7.
  • Επανάλαβε το συγκεκριμένο πρόγραμμα για 3 ή περισσότερες φορές και ξεκουράσου για 5 λεπτά.

Εφόσον ασκείσαι στη σωστή ένταση, λογικά δε θα μπορείς να το κάνεις για περισσότερο από 20 λεπτά.

Το αποτέλεσμα; «Θα συνεχίσεις να καις θερμίδες και μετά το τέλος της άσκησης!» λέει η fitness guru Taryn Tooney.

Διάβασε επίσης: Για μεταβολισμό που καίει μάθε κι άλλα σημαντικά tips που αφορούν τη διατροφή σου

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece