Άσκηση σανίδα για προχωρημένες! Η δύσκολη παραλλαγή που θα σε ενθουσιάσει!

Και πώς όχι άλλωστε, αφού δυναμώνει όλο το σώμα.

10.10.2016

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Άσκηση σανίδα για προχωρημένες! Η δύσκολη παραλλαγή που θα σε ενθουσιάσει!

 

Όπως θα έχεις ήδη καταλάβει μας αρέσουν οι δύσκολες παραλλαγές ασκήσεων. Δες εδώ την Izabel Goulart να κάνει TRX προχωρημένου επιπέδου – θα μείνεις άφωνη!

Αυτή τη φορά αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την άσκηση σανίδα, στην οποία «ορκίζονται» όλοι οι fitness trainers, ενώ δεν υπάρχει μοντέλο που να μη την έχει συμπεριλάβει στη γυμναστική του. Μάθε το έξυπνο τρικ για να πετύχεις την τέλεια άσκηση σανίδα! 

plank-karlie-def

Πώς θα βάλεις «φωτιά» στις θερμίδες ενώ παράλληλα τονώνεις κοιλιακούς και χέρια; Προσθέτοντας στη «μαγική συνταγή» λίγη… αερόβια άσκηση.

#ShapePlankChallenge: Η Shape team κάνει άσκηση Σανίδα για 30 ημέρες για σούπερ σύσφιξη πριν τις διακοπές!

Άσκηση Σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Δες κι αυτό: Εσύ ξέρεις ποιο είδος «σανίδας» να επιλέξεις για να γυμνάσεις τους μυς που θες;

Η παραλλαγή της άσκησης: Ηοw – To

sanida-askisi

  • Ξεκίνα στη βασική θέση της άσκησης σανίδας με τις παλάμες σου στο έδαφος.
  • Σφίξε την κοιλιά σου και κάνε ένα μικρό πήδημα φέρνοντας τα πόδια σου στα δεξιά, δηλαδή τα γόνατα σου θα κατευθυνθούν προς τον δεξί αγκώνα σου και ο κορμός σου θα στρίψει προς τα δεξιά.
  • Επίστρεψε στην αρχική σου θέση για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη
  • Επανάλαβε από την αριστερή πλευρά, κατά τον ίδιο τρόπο, και συνέχισε μέχρι να ολοκληρώσεις 20 επαναλήψεις.

Fitness Tv: Δες εδώ ΟΛΑ  τα βίντεο γυμναστικής!

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece