Άσκηση σανίδα: 3 παραλλαγές για προχωρημένες (σφίξε κοιλιά, πόδια και γλουτούς με 1 κίνηση)

«Αναβάθμισε» τη fitness ρουτίνα σου με αυτές τις παραλλαγές που θα σε βοηθήσουν να «χτίσεις» σώμα.

30.09.2020

Γράφει: Τάνια Ζερβού

Φωτογράφηση: Rony Shram

Γιατί να επιλέξεις την άσκηση σανίδα

Εάν θες να σφίξεις κοιλιά, πόδια και χέρια αφιερώνοντας μόνο λίγα λεπτά την ημέρα, η σανίδα είναι η go-to άσκηση.

Άσκηση σανίδα – Οφέλη

Είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για να δουλέψεις ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες: κοιλιακούς, μυς της ράχης, τετρακεφάλους, γλουτιαίους, το πάνω μέρος της πλάτης, τους ώμους και τα χέρια.

#ShapePlankChallenge: Η Shape team κάνει άσκηση Σανίδα για 30 ημέρες για σούπερ σύσφιξη!

Κι αν αν θέλεις να ανεβάσεις κι άλλο το επίπεδο, δες παρακάτω 3 παραλλαγές της «σανίδας» για σούπερ σώμα:

 

 

[related id="68462"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece