5 τρικ για άσκηση κάθε μέρα (ναι, σου βρήκαμε κίνητρο!)

Η Lorna Jane Clarkson, fitness guru, αποκαλύπτει 5 κορυφαία tips για να ακούς τη λέξη «γυμναστική» και να ενθουσιάζεσαι για άσκηση κάθε μέρα. Πρακτικά!

29.04.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Γιατί ένα καλό αθλητικό σουτιέν είναι περισσότερο απαραίτητο από όσο μπορείς να φανταστείς

Μία ευγενική υπενθύμιση πως βρισκόμαστε στη μέση μίας ολοκαίνουριας χρονιάς και στην αρχή της άνοιξης. Τι σημαίνει αυτό; Υπάρχει μία περίπτωση το κίνητρο σου για γυμναστική να κυμαίνεται κάπου ανάμεσα στο μηδέν και… στο ένα. Χωρίς να θέλουμε να σε προκαταβάλουμε, εκείνο το new year’s resolution για ασταμάτητη γυμναστική όλη τη χρονιά μάλλον δεν έχει πάει και τόσο καλά (ε;).

Διάβασε επίσης: Τι είδος άσκησης να επιλέξεις ανάλογα με τον τρόπο ζωής σου;

Αν τίποτα από τα παραπάνω δε σου θυμίζει εσένα, τότε συγχαρητήρια: μάλλον έγινες η fitness pro που πάντα ονειρευόσουν. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η Lorna Jane Clarkson, fitness guru, μοιράζεται τις top 5 συμβουλές της για να αποκτήσεις ισχυρό κίνητρο για άσκηση κάθε μέρα! Πώς θα παραμείνεις δραστήρια λοιπόν;

Ασκήσου το πρωί

Αν παλεύεις με το να διατηρήσεις δυνατή τη «φλόγα» του ενθουσιασμού σου για γυμναστική είναι καλό να γνωρίζεις πως όσο περνάει η ώρα, ο χρόνος γίνεται εχθρός σου. Όσο πιο αργά έχεις προγραμματίσει τη γυμναστική σου τόσες περισσότερες δικαιολογίες θα έχεις για να την παραλείψεις.

«Ωστόσο, έχεις λιγότερες πιθανότητες να παραλείψεις την καθιερωμένη άσκηση σου αν είναι μέσα στις πρώτες πρωινές προτεραιότητες σου, καθώς έπειτα η μέρα σου έχει ήδη δρομολογηθεί. Σκέψου πως αργότερα μπορεί να προκύψει κάποια δουλειά ή να είσαι πολύ κουρασμένη», εξηγεί η Clarkson.

Δεσμεύσου

Το “open relationship” δεν πιάνεται στη σχέση σου με τη γυμναστική, πόσο μάλλον αν το κάνεις μαζί με έναν φίλο σου. «Αν προγραμματίζεις γυμναστική μαζί με κάποιον φίλο σου είναι δυσκολότερο να ξεφύγεις, γιατί θα νιώσεις τύψεις αν τον αφήσεις μόνο του. Το ίδιο ισχύει και με τον personal trainer σου: θα τον πληρώσεις όπως και να χει».

Κάνε κάτι! Οτιδήποτε!

Όταν νιώσεις πως θα τα παρατήσεις και δεν θα πας τελικά έξω να τρέξεις, τότε κάνε οτιδήποτε, ακόμα και μερικές ασκήσεις ενώ είσαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι. «Πάρε τηλέφωνο έναν φίλο σου για έναν περίπατο, κάνε βόλτα μετά το μεσημεριανό σου, πήγαινε στο σούπερ μάρκετ…», προτείνει.

Οργάνωση

Όσον αφορά το… styling της γυμναστικής σου, αποφάσισε τι θα φορέσεις και ετοίμασε τα για την επόμενη μέρα, πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου. Όχι μόνο θα σε κάνει να ενθουσιαστείς περισσότερο αλλά δεν θα έχεις και δικαιολογίες όπως «δεν έβρισκα πουθενά τα παπούτσια μου και δεν είχα χρόνο».

Η Clarkson λέει πως «αν έχεις οργανώσει την εμφάνιση σου, την επόμενη μέρα έχεις περισσότερες πιθανότητες να σηκωθείς και να κάνεις γυμναστική, ειδάλλως θα νιώσεις μία μικρή ενοχή». Κι αν είσαι instagram junkie σαν κι εμάς, τότε οργάνωσε την τέλεια φωτογραφία με το outfit σου και hastag #shapegr και #fitinspiration. Αν είναι πολύ καλή, θα κάνουμε και #repost (δεν είναι αυτό κίνητρο;).

Εντυπωσίασε με τις αθλητικές εμφανίσεις σου

Προτίμησε αθλητικά ρούχα που θα σε αφήσουν να κινείσαι, να αναπνέεις και να νιώθεις άνετη και με αυτοπεποίθηση. Επιπλέον, υπάρχει ψυχολογική επίδραση: «αν φοράς αθλητικά ρούχα νιώθεις περισσότερο δραστήρια», λέει η Clarkson. Aκόμα κι αν δεν σκοπεύεις να γυμναστείς μέσα στη μέρα, αν το outfit σου είναι αθλητικό θα κινείσαι περισσότερο.

Ακόμα καλύτερα, μπορείς να «επενδύσεις» σε μερικά funky κομμάτια με ζωηρά prints και έντονα χρώματα που θα σου φτιάξουν και τη διάθεση.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece