5 τρικ για άσκηση κάθε μέρα (ναι, σου βρήκαμε κίνητρο!)

Η Lorna Jane Clarkson, fitness guru, αποκαλύπτει 5 κορυφαία tips για να ακούς τη λέξη «γυμναστική» και να ενθουσιάζεσαι για άσκηση κάθε μέρα. Πρακτικά!

26.07.2016

Μία ευγενική υπενθύμιση πως βρισκόμαστε στη μέση μίας ολοκαίνουριας χρονιάς και στην αρχή της Άνοιξη. Τι σημαίνει αυτό; Υπάρχει μία περίπτωση το κίνητρο σου για γυμναστική να κυμαίνεται κάπου ανάμεσα στο μηδέν και… στο ένα. Χωρίς να θέλουμε να σε προκαταβάλουμε, εκείνο το new year’s resolution για ασταμάτητη γυμναστική όλη τη χρονιά μάλλον δεν έχει πάει και τόσο καλά (ε;).

Αν τίποτα από τα παραπάνω δε σου θυμίζει εσένα, τότε συγχαρητήρια: μάλλον έγινες η fitness pro που πάντα ονειρευόσουν.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, η Lorna Jane Clarkson, fitness guru, μοιράζεται τις top 5 συμβουλές της για να αποκτήσεις ισχυρό κίνητρο για άσκηση κάθε μέρα! Πώς θα παραμείνεις δραστήρια λοιπόν;

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

2 top ασκήσεις εδάφους για γράμμωση στην κοιλιά

Η fitness star Amanda Bisk σού δείχνει τις δύο ασκήσεις που μπορείς να κάνεις ακόμα και στο σπίτι.

Spetsathlon 2019: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μεγαλύτερο αγώνα τριάθλου στην Ελλάδα

Ο μεγαλύτερος και καλύτερος αγώνας τριάθλου επιστρέφει στην Ελλάδα! Ακόμα να δηλώσεις συμμετοχή;

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

#shapegreece