7 απλές ασκήσεις για ωραίο σώμα: Τις έχεις δοκιμάσει;

Αναζητάς αποτελεσματικούς τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου; Υπάρχουν μερικές εξαιρετικές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να πιάσεις τον τελικό σου στόχο.

13.04.2018

εχεις διαβασει

Κολύμπι

10. Οραματίσου τον καινούριο σου εαυτό.

Τα σπουδαία νέα για όλους τους λάτρεις της κολύμβησης και για εκείνους που προσπαθούν να μεταμορφώσουν το σώμα τους – το κολύμπι είναι μια σούπερ αποτελεσματική προπόνηση που θα σου προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Το κολύμπι βοηθά στην ενδυνάμωση του κορμού σου και γυμνάζει διαφορετικές μυϊκές ομάδες. Το κολύμπι ενισχύει μια σειρά από οφέλη για την υγεία σου. Βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, δυναμώνει την καρδιά και βελτιώνει την αεροβική σου ικανότητα. Επιπλέον, το κολύμπι είναι ένας υπέροχος τρόπος για να κινητοποιηθεί όλη η οικογένειά σου και να διασκεδάσετε όλοι μαζί. Ωστόσο, αυτή η άσκηση δεν είναι τόσο φορητή όσο το σκοινάκι!
Κάνε κολύμπι και χάσε κιλά

Τρέξιμο

Ξεκίνα προπονήση

Τα οφέλη από το τρέξιμο είναι πολλά. Βοηθά στην ανακούφιση του άγχους, βελτιώνει την υγεία της καρδιάς σου, μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης, καίει σούπερ θερμίδες και βελτιώνει τη συνολική σου υγεία. Στην πραγματικότητα, το τρέξιμο μπορεί να μεταμορφώσει το σώμα σου όσο καμιά άλλη άσκηση. Χτίζει γερά, γραμμωμένα πόδια και τα κάνει να δείχνουν πιο αδύνατα. Απόλαυσε το τρέξιμο, ειδικά νωρίς το πρωί, αφού είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα. Αν η ιδέα να τρέχεις δεν σου πολυαρέσει, δοκίμασε το τζόκινγκ. Το τζόκινγκ δεν βοηθάει απλά να κάψεις θερμίδες αλλά επίσης βοηθά στη συνολική βελτίωση της υγείας σου.

9 λάθη που κάνεις στο τρέξιμο


Ποδήλατο

Αύξησε την ενεργητικότητά σου

Μια προπόνηση με ποδήλατο είναι ο απόλυτος τρόπος να ιδρώσεις και να γυμνάσεις τα πόδια σου. Η ποδηλασία είναι μια εξαιρετική άσκηση καθώς μπορείς να πιέσεις τον εαυτό σου και να φτάσεις σε μεγαλύτερη ένταση. Δυναμώνει τα πόδια σου, τα χέρια και την πλάτη, ενθαρρύνει την καρδιά σου να δουλεύει πιο αποτελεσματικά και βοηθά στην απώλεια βάρους. Η ποδηλασία είναι επίσης ένας από τους ευκολότερους τρόπους να χωρέσεις την άσκηση μέσα στο καθημερινό σου πρόγραμμα καθώς το ποδήλατο είναι ένα εξαιρετικό μέσο μεταφοράς. Σε γυμνάζει, γλυτώνεις λεφτά και είναι καλό για την υγεία σου. Πάρε μαζί τον καλό σου ή μια φίλη, ή κάνε ποδήλατο μόνη σου, και θα είσαι σίγουρη ότι η προπόνησή σου θα σου αποδώσει σούπερ αποτελέσματα. Eναλλακτική στο γυμναστήριο, αποτελεί το spinning.

Aνέβα στο ποδήλατο και κάψε λίπος

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece