Τρέξιμο ή περπάτημα; Δες ποιο να προτιμήσεις για αντοχή, κάψιμο λίπους ή καλή υγεία

Ποιος «νικάει» σε κάθε περίπτωση και τι αλλαγές να κάνεις για να έχει αποτέλεσμα.

10.09.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Αν… θες να κάψεις λίπος

Σύμφωνα με την Κατερίνα Γκοτσοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer, καλύτερη μέθοδος για να χάσεις βάρος από την περιοχή της μέσης σου είναι το παραδοσιακό περπάτημα.

 «Το δυναμικό βάδισμα είναι η ιδανική επιλογή σου». Σύμφωνα με την trainer, «το περπάτημα έχει τα ίδια ακριβώς πλεονεκτήματα με το τρέξιμο, αλλά είναι πιο ωφέλιμο αν είσαι στη φάση που αρχίζεις τώρα να χάνεις βάρος ή αν αντιμετωπίζεις προβλήματα υγείας. Για τους ανθρώπους με πολλά περιττά κιλά το περπάτημα μπορεί να είναι λιγότερο στρεσογόνο για τον οργανισμό, καθώς είναι μια άσκηση ήπιας έντασης». Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of the American Medical Association, αρκούν 30 λεπτά γρήγορου βαδίσματος 5 ημέρες την εβδομάδα για να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιοπαθειών και να χάσεις βάρος.

How to: Για να είσαι σίγουρη ότι καις όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος, είναι σημαντικό να συνεχίσεις να προσθέτεις ένταση στο περπάτημά σου. «Στόχος σου είναι να αυξήσεις με τον καιρό την ταχύτητα και την απόσταση που διανύεις» επισημαίνει η ειδικός.

 «Προσπάθησε να περπατάς τουλάχιστον 30 με 60 λεπτά τη φορά, 4 με 6 ημέρες την εβδομάδα. Δεν έχεις τόσο χρόνο; Προσπάθησε να περπατάς περισσότερο στην καθημερινότητά σου, ανέβαινε σκάλες και πήγαινε με τα πόδια στους κοντινούς προορισμούς σου αντί να παίρνεις το αυτοκίνητο» συστήνει η expert.

Οι καλύτερες επιφάνειες για να περπατάς είναι επίπεδες, σφιχτές, αλλά όχι πολύ σκληρές. Απόφυγε το τσιμέντο, αν είναι δυνατό, καθώς το δυναμικό περπάτημα εκεί μπορεί να επιβαρύνει τις αρθρώσεις στα ισχία, τα γόνατα και στους αστραγάλους σου».

Νικητής: Το περπάτημα.

Kι αν θες καλή υγεία; Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πέντε ασκήσεις που θα ανανεώσουν τις προπονήσεις σου

Χωρίς να χρειαστεί να διαθέσεις κάποιο budget και χωρίς καθόλου εξοπλισμό, μπορείς να δοκιμάσεις κάποιες ασκήσεις που γίνονται εύκολα στο σπίτι.

Πώς θα χάσω λίπος; Οι 19 τροφές που βοηθούν στην καλή διατροφή και την απώλεια βάρους

Ποιες τροφές πρέπει να τρως συχνά για να κάψεις περισσότερο λίπος

Τραυματισμοί κατά την άσκηση; Αντιμετώπισέ τους

Ξέρεις το ρόλο που παίζει η άσκηση για την καλή σου φυσική κατάσταση, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να είσαι πιο προσεκτική καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο του τραυματισμού.

τρέξιμο με το σκύλο
Τρέξιμο με το σκύλο σου; Τα tips για να ΚΑΙΣ και το πρόγραμμα για να ασκείστε και οι 2!

Ανέβασε ταχύτητα στη βόλτα του σκύλου σου και θα έχετε και οι δύο διπλό όφελος!

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

#shapegreece