Τρέξιμο ή περπάτημα; Δες ποιο να προτιμήσεις για αντοχή, κάψιμο λίπους ή καλή υγεία

Ποιος «νικάει» σε κάθε περίπτωση και τι αλλαγές να κάνεις για να έχει αποτέλεσμα.

10.09.2018

εχεις διαβασει

Αν… θες καλύτερη υγεία

Το περπάτημα δεν είναι καλό μόνο για την εμφάνισή σου. Μελέτες δείχνουν πως οι άνθρωποι που αγαπούν το βάδισμα έχουν χαμηλότερο κίνδυνο για εμφάνιση πολλών σοβαρών ασθενειών συγκριτικά με τους δρομείς, εφόσον με την άσκηση που κάνουν δαπανώνται οι ίδιες θερμίδες.

Σε μελέτη με επικεφαλής τον καθηγητή Paul T. Williams από το αμερικανικό Εθνικό Εργαστήριο Λόρενς του Πανεπιστημίου του Μπέρκλεϊ τονίζεται πως ένας γρήγορος περίπατος μείωσε τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπαθειών, υψηλής αρτηριακής πίεσης και διαβήτη λίγο περισσότερο από τις πιο έντονες δραστηριότητες όπου δαπανήθηκαν οι ίδιες θερμίδες.

Η μελέτη έδειξε πως το περπάτημα για μία ώρα είναι σχεδόν αντίστοιχο με μισή ώρα τρέξιμο αναφορικά με τα οφέλη για την υγεία. Στη μελέτη συμμετείχαν 33.000 δρομείς και 15.000 περιπατητές. Με 1 χλμ. τρέξιμο οι δρομείς μείωσαν την πιθανότητα για υψηλή αρτηριακή πίεση κατά 4,2%. Για τους συμμετέχοντες που κατανάλωσαν τις ίδιες θερμίδες, με το περπάτημα η μείωση ήταν 7,2%. Ο κίνδυνος για υψηλή χοληστερίνη μειώθηκε κατά 4,3% για κάθε χλμ. τρεξίματος, ενώ για κάθε χλμ. βαδίσματος μειώθηκε κατά 7%. Αντίστοιχα, ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιοπαθειών μειώθηκε κατά 4,5% με το τρέξιμο και κατά 9,3% με το περπάτημα. Εδώ η απόφαση για το νικητή ήταν εξαιρετικά απλή!

Νικητής: Το περπάτημα.

Για πιο πολλή αντοχή μάθε τι πρέπει να επιλέξεις στη σελίδα 3.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees
Η άσκηση των αντρών για γραμμωμένη κοιλιά σε 8 λεπτά

Aυτές είναι οι ασκήσεις που κάνουν οι άντρες για να αποκτήσουν επίπεδη κοιλιά.

Οι μικρές αλλαγές στην προπόνηση για να καις περισσότερο λίπος!

Χάσε πιο πολλές θερμίδες δοκιμάζοντας αυτές τις μικρές αλλαγές στην προπόνηση του γυμναστηρίου.

#shapegreece