Τρέξιμο ή περπάτημα; Δες ποιο να προτιμήσεις για αντοχή, κάψιμο λίπους ή καλή υγεία

Ποιος «νικάει» σε κάθε περίπτωση και τι αλλαγές να κάνεις για να έχει αποτέλεσμα.

10.09.2018

εχεις διαβασει

Αν… θες πιο πολλή αντοχή

«Αν έτρεχες το προηγούμενο διάστημα, το περπάτημα θα μπορέσει να σε βοηθήσει να διατηρήσεις τα οφέλη της αεροβικής άσκησης για την υγεία σου και κάποια βασική φυσική κατάσταση, αλλά μην περιμένεις ότι θα είσαι στην ίδια φόρμα που αποκτάς με το τρέξιμο».

Για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση, θα πρέπει να έχεις ένα δομημένο πρόγραμμα βαδίσματος με συγκεκριμένους χρόνους-στόχους για συγκεκριμένες αποστάσεις και ένταση. Για να βελτιώσεις όμως την αντοχή σου μόνο με το περπάτημα, απαιτείται περισσότερος χρόνος απ’ όσος με το τρέξιμο.

«Εάν δεν έχεις τραυματισμούς, θα σου σύστηνα να βγαίνεις για περπάτημα μία με δύο ώρες κάθε φορά, τουλάχιστον τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, για να αυξήσεις την αντοχή σου» σημειώνει η trainer. «Είτε τρέχεις είτε περπατάς, η στάση του σώματος είναι σημαντική. Φρόντιζε να περνάς πού και πού μπροστά από μια βιτρίνα για να ελέγχεις τη στάση σου: Ψηλά το στήθος, πίσω και χαλαροί οι ώμοι, το κεφάλι ίσιο και το σώμα σου στην ευθεία των πελμάτων».

How to: Μην αρκεστείς σε μια βόλτα γύρω γύρω από το τετράγωνο. Φτιάξε μια διαδρομή που θα μπορείς να περπατάς με ταχύτητα 5-6 χλμ. όλη την ώρα.

Ο νικητής: Το τρέξιμο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πέντε ασκήσεις που θα ανανεώσουν τις προπονήσεις σου

Χωρίς να χρειαστεί να διαθέσεις κάποιο budget και χωρίς καθόλου εξοπλισμό, μπορείς να δοκιμάσεις κάποιες ασκήσεις που γίνονται εύκολα στο σπίτι.

Πώς θα χάσω λίπος; Οι 19 τροφές που βοηθούν στην καλή διατροφή και την απώλεια βάρους

Ποιες τροφές πρέπει να τρως συχνά για να κάψεις περισσότερο λίπος

Τραυματισμοί κατά την άσκηση; Αντιμετώπισέ τους

Ξέρεις το ρόλο που παίζει η άσκηση για την καλή σου φυσική κατάσταση, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να είσαι πιο προσεκτική καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο του τραυματισμού.

τρέξιμο με το σκύλο
Τρέξιμο με το σκύλο σου; Τα tips για να ΚΑΙΣ και το πρόγραμμα για να ασκείστε και οι 2!

Ανέβασε ταχύτητα στη βόλτα του σκύλου σου και θα έχετε και οι δύο διπλό όφελος!

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

#shapegreece