Τρέξιμο ή περπάτημα; Δες ποιο να προτιμήσεις για αντοχή, κάψιμο λίπους ή καλή υγεία

Ποιος «νικάει» σε κάθε περίπτωση και τι αλλαγές να κάνεις για να έχει αποτέλεσμα.

10.09.2018

εχεις διαβασει

Αν… θες πιο πολλή αντοχή

«Αν έτρεχες το προηγούμενο διάστημα, το περπάτημα θα μπορέσει να σε βοηθήσει να διατηρήσεις τα οφέλη της αεροβικής άσκησης για την υγεία σου και κάποια βασική φυσική κατάσταση, αλλά μην περιμένεις ότι θα είσαι στην ίδια φόρμα που αποκτάς με το τρέξιμο».

Για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση, θα πρέπει να έχεις ένα δομημένο πρόγραμμα βαδίσματος με συγκεκριμένους χρόνους-στόχους για συγκεκριμένες αποστάσεις και ένταση. Για να βελτιώσεις όμως την αντοχή σου μόνο με το περπάτημα, απαιτείται περισσότερος χρόνος απ’ όσος με το τρέξιμο.

«Εάν δεν έχεις τραυματισμούς, θα σου σύστηνα να βγαίνεις για περπάτημα μία με δύο ώρες κάθε φορά, τουλάχιστον τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, για να αυξήσεις την αντοχή σου» σημειώνει η trainer. «Είτε τρέχεις είτε περπατάς, η στάση του σώματος είναι σημαντική. Φρόντιζε να περνάς πού και πού μπροστά από μια βιτρίνα για να ελέγχεις τη στάση σου: Ψηλά το στήθος, πίσω και χαλαροί οι ώμοι, το κεφάλι ίσιο και το σώμα σου στην ευθεία των πελμάτων».

How to: Μην αρκεστείς σε μια βόλτα γύρω γύρω από το τετράγωνο. Φτιάξε μια διαδρομή που θα μπορείς να περπατάς με ταχύτητα 5-6 χλμ. όλη την ώρα.

Ο νικητής: Το τρέξιμο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece