Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Αν… θες να κάψεις λίπος

Σύμφωνα με την Κατερίνα Γκοτσοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer, καλύτερη μέθοδος για να χάσεις βάρος από την περιοχή της μέσης σου είναι το παραδοσιακό περπάτημα.

«Το δυναμικό βάδισμα είναι η ιδανική επιλογή σου». Σύμφωνα με την trainer, «το περπάτημα έχει τα ίδια ακριβώς πλεονεκτήματα με το τρέξιμο, αλλά είναι πιο ωφέλιμο αν είσαι στη φάση που αρχίζεις τώρα να χάνεις βάρος ή αν αντιμετωπίζεις προβλήματα υγείας. Για τους ανθρώπους με πολλά περιττά κιλά το περπάτημα μπορεί να είναι λιγότερο στρεσογόνο για τον οργανισμό, καθώς είναι μια άσκηση ήπιας έντασης». Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of the American Medical Association, αρκούν 30 λεπτά γρήγορου βαδίσματος 5 ημέρες την εβδομάδα για να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιοπαθειών και να χάσεις βάρος.

How to: Για να είσαι σίγουρη ότι καις όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος, είναι σημαντικό να συνεχίσεις να προσθέτεις ένταση στο περπάτημά σου. «Στόχος σου είναι να αυξήσεις με τον καιρό την ταχύτητα και την απόσταση που διανύεις» επισημαίνει η ειδικός.

«Προσπάθησε να περπατάς τουλάχιστον 30 με 60 λεπτά τη φορά, 4 με 6 ημέρες την εβδομάδα. Δεν έχεις τόσο χρόνο; Προσπάθησε να περπατάς περισσότερο στην καθημερινότητά σου, ανέβαινε σκάλες και πήγαινε με τα πόδια στους κοντινούς προορισμούς σου αντί να παίρνεις το αυτοκίνητο» συστήνει η expert.

Οι καλύτερες επιφάνειες για να περπατάς είναι επίπεδες, σφιχτές, αλλά όχι πολύ σκληρές. Απόφυγε το τσιμέντο, αν είναι δυνατό, καθώς το δυναμικό περπάτημα εκεί μπορεί να επιβαρύνει τις αρθρώσεις στα ισχία, τα γόνατα και στους αστραγάλους σου».

Νικητής: Το περπάτημα.

Kι αν θες καλή υγεία; Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Page: 1 2 3

Share
Published by
Ελένη Κουκούλη

Recent Posts

«Λιώσε» το λίπος με crosswim: To πρόγραμμα 30 λεπτών για να κάψεις 300 θερμίδες και να καις όλη μέρα!

Κάνε αυτές τις ασκήσεις για γράμμωση ανάμεσα στις διαδρομές στην πισίνα για να κάψεις γρήγορα 300 θερμίδες. Read More

20/06/2019 1:44 μμ

Πρέπει να τρως γλυκά! Κι όμως οι «λαχταριστές τροφές» μπορούν να σε αδυνατίσουν;

Ήξερες πως, αν συμπεριλάβεις στη διατροφή σου απολαυστικές τροφές, μπορεί να χάσεις πιο εύκολα κιλά; Read More

20/06/2019 1:00 μμ

10 ΚΑΝΟΝΕΣ του concealer για να καλύψεις ατέλειες

Και η εφαρμογή του κονσίλερ έχει τα... μυστικά της. Read More

20/06/2019 12:30 μμ

Φτιάξε ένα σπιτικό conditioner μαλλιών

Θέλεις σούπερ ενυδάτωση στα μαλλιά; Ιδού η συνταγή με υλικά της κουζίνας σου. Read More

20/06/2019 12:26 μμ

Τα 10 χειρότερα πράγματα που κάνεις στα μαλλιά σου

Να πώς θα σταματήσεις τις φθορές. Read More

20/06/2019 12:20 μμ

Ασκήσεις ισορροπίας πάνω σε foam roller

Για τα οφέλη του foam roller έχουμε ξαναμιλήσει. Αυτή τη φορά χρησιμοποιούμε το foam roller σε ασκήσεις ισορροπίας! Read More

20/06/2019 12:13 μμ

Το Shape.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε πώς

εδώ