Δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο; Να τι προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη!

Ιδού 5 πράγματα που μπορείς να κάνεις αν είσαι μία σύγχρονη, αληθινή γυναίκα και δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο.

07.01.2017

εχεις διαβασει

Ξυπνάς νωρίς το πρωί, μαγειρεύεις, καθαρίζεις, πηγαίνεις στη δουλειά, διαβάζεις τα παιδιά και άλλα τόσα. Είσαι μία σύγχρονη, αληθινή γυναίκα που, όμως, αξίζει να βρει λίγο χρόνο μέσα στην ημέρα για τον εαυτό της και για την υγεία της – ακόμα κι αν δεν έχει χρόνο (ή χρήματα) για γυμναστήριο.

Το πρόγραμμα 15 ημερών της Ελένης Πετρουλάκη με ασκήσεις και διατροφή!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει τα 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις μες στη
μέρα, αν δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο:

1. Να ανέβεις μια σκάλα.
2. Να αποφεύγεις τη μετακίνηση με αυτοκίνητο και να περπατάς.
3. Να κάνεις έστω 3 λεπτά σχοινάκι. Αρκούν για να βελτιώσεις το μεταβολισμό σου.
4. Να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού με χρονόμετρο, γρήγορα και με δυναμικές
κινήσεις.
5. Να βάλεις τον εαυτό σου σε διαδικασία να κινηθεί. Πρέπει να νιώθεις τύψεις αν δεν κάνεις έστω μια κίνηση την ημέρα.

Kεντρική Φωτογραφία: Instagram/elenipetroulaki

Περισσότερα από Fitness

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees
Η άσκηση των αντρών για γραμμωμένη κοιλιά σε 8 λεπτά

Aυτές είναι οι ασκήσεις που κάνουν οι άντρες για να αποκτήσουν επίπεδη κοιλιά.

Οι μικρές αλλαγές στην προπόνηση για να καις περισσότερο λίπος!

Χάσε πιο πολλές θερμίδες δοκιμάζοντας αυτές τις μικρές αλλαγές στην προπόνηση του γυμναστηρίου.

#shapegreece