Δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο; Να τι προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη!

Ιδού 5 πράγματα που μπορείς να κάνεις αν είσαι μία σύγχρονη, αληθινή γυναίκα και δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο.

07.01.2017

εχεις διαβασει

Ξυπνάς νωρίς το πρωί, μαγειρεύεις, καθαρίζεις, πηγαίνεις στη δουλειά, διαβάζεις τα παιδιά και άλλα τόσα. Είσαι μία σύγχρονη, αληθινή γυναίκα που, όμως, αξίζει να βρει λίγο χρόνο μέσα στην ημέρα για τον εαυτό της και για την υγεία της – ακόμα κι αν δεν έχει χρόνο (ή χρήματα) για γυμναστήριο.

Το πρόγραμμα 15 ημερών της Ελένης Πετρουλάκη με ασκήσεις και διατροφή!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει τα 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις μες στη
μέρα, αν δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο:

1. Να ανέβεις μια σκάλα.
2. Να αποφεύγεις τη μετακίνηση με αυτοκίνητο και να περπατάς.
3. Να κάνεις έστω 3 λεπτά σχοινάκι. Αρκούν για να βελτιώσεις το μεταβολισμό σου.
4. Να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού με χρονόμετρο, γρήγορα και με δυναμικές
κινήσεις.
5. Να βάλεις τον εαυτό σου σε διαδικασία να κινηθεί. Πρέπει να νιώθεις τύψεις αν δεν κάνεις έστω μια κίνηση την ημέρα.

Kεντρική Φωτογραφία: Instagram/elenipetroulaki

Περισσότερα από Fitness

Σε γυμνάζουν οι πολεμικές τέχνες; Ρωτήσαμε το δάσκαλο capoeira

Σκέφτεσαι να ασχοληθείς με κάποια πολεμική τέχνη; Ιδού τι πρέπει να ξέρεις!

Πόσο σημαντικό είναι το τρέξιμο για την υγεία σου
Πόσο σημαντικό είναι το τρέξιμο για την υγεία σου

5 μεγάλοι μύθοι για το τρέξιμο αναλύονται επιστημονικά και απομυθοποιούνται οριστικά.

Μαίρη Συνατσάκη
Μαίρη Συνατσάκη: Πόσα είδη άσκησης κάνει; Ποια είναι η beauty ρουτίνα της; Τα μάθαμε όλα!

Η Μαίρη Συνατσάκη πρωταγωνιστεί στο Shape Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

#shapegreece