Δοκιμάσαμε pole dancing! Η συντάκτρια του Shape δοκιμάζει τη νέα μανία και κάνει review!

Πόσες θερμίδες καίει; Πόσο σε γυμνάζει; Είναι κατάλληλο για εσένα; Τι λέει η pole dancing instructor, Μαρία Χούλη;

12.07.2016

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Δοκιμάσαμε pole dancing! Η συντάκτρια του Shape δοκιμάζει τη νέα μανία και κάνει review!

Σου φαίνεται εύκολο να ανέβεις, να κρατηθείς και να στροβιλιστείς στο στύλο; Χα! Αλλά όταν το κάνεις, η διασκέδαση, η σύσφιγξη και η γράμμωση σε αποζημιώνουν.

Όταν πριν από μερικά χρόνια άρχισαν να μπαίνουν μαθήματα pole dancing στα γυμναστήρια, πολλοί παραξενεύτηκαν. Γρήγορα, όμως, το pole dancing απέκτησε φανατικές οπαδούς – και όπως θα δεις παρακάτω, δικαίως. Μην το υποτιμήσεις πριν μπεις στην αίθουσα, αλλά και μην τρομάξεις βλέποντας τις φιγούρες που κάνουν οι πιο προχωρημένες. Μετά τα πρώτα μαθήματα θα αρχίσεις κι εσύ να στροβιλίζεσαι γύρω από το στύλο με χάρη – και θα το απολαμβάνεις. Τι πρέπει να ξέρεις;

Θα αποκτήσεις εντυπωσιακή γράμμωση.
Η άσκηση με pole dancing σου χαρίζει γράμμωση και ενδυνάμωση. Η εκτέλεση κάθε φιγούρας απαιτεί μεγάλο βαθμό αυτοσυγκέντρωσης. «Τα δυνατά άκρα και ο γερός κορμός σε βοηθούν να πολεμήσεις τη βαρύτητα εκτελώντας τις κινήσεις σου. Αν κάνεις pole dancing τρεις φορές την εβδομάδα, σε λίγους μήνες θα δεις αλλαγή στο σώμα σου, αφού οι μύες σου θα γίνονται πιο δυνατοί και η γράμμωση να είσαι σίγουρη πως δε θα αργήσει» εξηγεί η Μαρία Χούλη, pole dancing instructor.

Θα νιώθεις πιο ψηλή.
Οι ασκήσεις προθέρμανσης εμπνέονται από τη yoga, χαλαρώνουν τους μυς και σε κάνουν να νιώθεις πιο ψηλή και αδύνατη. «Οι ασκήσεις διάτασης είναι σχεδιασμένες για να διώχνουν την ένταση από τους μυς, ενώ στη διάρκεια του μαθήματος η γυμνάστρια θα σε παροτρύνει να μακραίνεις τα χέρια, τα πόδια και τη σπονδυλική σου στήλη» τονίζει η ειδικός. Με τον καιρό μπορείς να περιμένεις βελτίωση στην ευλυγισία και τη στάση του σώματός σου.

pole dancing

Θα τονωθεί η αυτοπεποίθησή σου.
Όσα κιλά κι αν είσαι, όποιος κι αν είναι ο σωματότυπός σου, τα μαθήματα pole dancing θα σε κάνουν να νιώθεις σίγουρη και γεμάτη χάρη. Τις πρώτες φορές ίσως να ντρέπεσαι, έπειτα από λίγο όμως θα συγκεντρώνεσαι στη σωστή εκτέλεση των κινήσεων και δε θα σε νοιάζουν τα υπόλοιπα. «Και όταν καταφέρεις να κρατηθείς από το στύλο και να σηκώσεις το σώμα σου, θα χαμογελούν και τα αφτιά σου! Δε χρειάζεται να είσαι αθλήτρια ούτε να ξέρεις μπαλέτο. Μπορείς να το κάνεις, αρκεί να το βάλεις στόχο» λέει η pole dancing expert

Έλεγχος προόδου pole dancing

Φυσική κατάσταση 8,5/10
Μια γυναίκα 59 κιλών θα κάψει περίπου 450 θερμίδες σε μία ώρα, σύμφωνα με το Shape Tool που θα βρεις στο Shape.gr.

Διασκέδαση 6,5/10
Δε σφίγγεις απλώς το κορμί σου. Νιώθεις καλά με τον εαυτό σου και τις ικανότητες του σώματός σου. Φυσικά, θα γελάσεις και πολύ – όταν δε θα τα καταφέρνεις ή όταν θα γλιστράς και θα καταλήγεις αντί για σέξι να δείχνεις απλά αλλόκοτη.

Φόβος 5/10
Ακόμη κι αν στην αρχή ιδρώσουν οι παλάμες σου από το άγχος, θα το ξεπεράσεις. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ειδική κόλλα που μειώνει τον ιδρώτα και βελτιώνει τη λαβή σου. Όμως, δε χρειάζεται να φοβάσαι: δεν υπάρχει περίπτωση να χτυπήσεις, αφού υπάρχουν στρώματα που θα σε προστατέψουν αν κάτι δεν πάει καλά.

Tραυματισμοί 6/10
«Χρειάζεται σίγουρα προσοχή, ειδικά αν δεν είσαι πολύ γυμνασμένη» εξηγεί η Μαρία Χούλη. Οι μελανιές στα πόδια και τα χέρια από τη διαρκή επαφή και την πίεση του εκάστοτε σημείου στο στύλο είναι σχεδόν δεδομένες, αλλά οι τραυματισμοί είναι πιθανοί μόνο αν δεν υπολογίζεις τις ανάγκες και τα όρια του σώματός σου.

pole-dancing

Shape Tested

Η editor του Shape.gr, Ευμορφία ΣαββαΪδη, δοκίμασε το pole dancing και μεταφέρει την εμπειρία της.

pole-dancingΗ Shape editor, Ευμορφία Σαββαΐδη, επί τω έργω.

«Το πρώτο μάθημα –και κάθε μάθημα– ξεκινά με ζέσταμα για 10′ και συνεχίζει με φιγούρες στο στύλο. Στην αρχή δεν κάνεις ακροβατικά, αλλά μαθαίνεις τις βασικές φόρμες που θα χρησιμοποιήσεις και αργότερα σε όλες τις φιγούρες. Όσο προχωράς στα μαθήματα δυναμώνεις περισσότερο, αλλά η αλήθεια είναι ότι χρειάζεσαι σχετικά καλή φυσική κατάσταση και δύναμη για να το ξεκινήσεις. Το μάθημα στηρίζεται στην επανάληψη, καθώς στις φιγούρες απαιτούνται αρκετές επαναλήψεις για να τις συνηθίσει το σώμα σου και να τις θυμάται. Βέβαια, υπάρχουν αμέτρητες φιγούρες, οπότε σίγουρα δε θα βαρεθείς. Δεν το έχω δοκιμάσει με ψηλοτάκουνα (αν και άκουσα ότι είναι ευκολότερο έτσι).

  • Τι γυμνάζει: Όλο το σώμα, περισσότερο τονώνει τους μυς παρά τους χτίζει.
  • Αντενδείξεις: Να μην ξεπερνάς τα όριά σου. Στην αντίθετη περίπτωση κινδυνεύεις να τραυματιστείς.
  • Το συστήνω, αν θέλεις να ασκηθείς με κάτι διαφορετικό και πρωτότυπο. Να σημειώσω εδώ ότι στο μάθημα είχαμε και άνδρες, που ήταν πολύ καλοί στα ακροβατικά!»

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece