«Έχασα βάρος και μίκρυνε το στήθος μου»

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic απαντά σε ερώτηση αναγνώστριας του shape.gr και δίνει fitness συμβουλές!

30.01.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

«Έχασα βάρος και μίκρυνε το στήθος μου»

Η ερώτηση της αναγνώστριας
«Είμαι 23 χρονών, 1.68 ύψος και 55 κιλά. Τους τελευταίους μήνες έχασα 5 κιλά λόγω μειωμένης όρεξης, με αποτέλεσμα να μικρύνει και το στήθος μου, το οποίο ήταν το… δυνατό μου σημείο! Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν το «δράμα» μου! Εάν ξαναπάρω τα κιλά που έχασα, θα γίνω όπως πριν ή υπάρχει περίπτωση να τα πάρω σε διαφορετικά σημεία; Υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να με βοηθήσουν σε αυτό; Kαθώς γυμνάζομαι, υπάρχουν ασκήσεις που θα έπρεπε να αποφύγω;»

Η Ελένη Πετρουλάκη απαντά

«Επειδή μπορώ να φανταστώ το… δράμα σου, παρακάτω σου αναφέρω κάποιες συμβουλές που θα σου φανούν χρήσιμες και θα σε βοηθήσουν: θα χρειαστείς ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης για το στήθος, όπως για παράδειγμα πιέσεις με μπάρα ή με αλτήρες σε ίσιο πάγκο και επικλινή ή σε μηχάνημα Clest Press, 4 σετ x 10-12 επαναλήψεις» απαντά η Ελένη Πετρουλάκη-Ivic, Personal-Group Trainer, Εκπαιδεύτρια Power Yoga και Fitness Director του Shape. «Θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του μυϊκού ιστού στην περιοχή του στήθους, αλλά σίγουρα θα πρέπει να αυξήσεις το βάρος σου, γιατί το στήθος αποτελείται κυρίως από λιπώδη ιστό, άρα για να αυξηθεί το στήθος σου απαιτείται και η συνολική αύξηση του βάρους, σε όλο σου το σώμα. Με ισορροπημένη διατροφή και σε συνδυασμό με άσκηση θα τα καταφέρεις!» καταλήγει η ειδικός.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece